DIGITALNI MARKETING

Koronakriza spojila Ekonomski fakultet i Kazalište Luda kuća: Studenti su stekli dodatno iskustvo

Vatroslav Škare i Morana Fudurić
 Ekonomski fakultet
Suradnja stručnog studija Digitalni marketing EFZG-a i kazališta Luda kuća kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa
Suradnja stručnog studija Digitalni marketing EFZG-a i kazališta Luda kuća kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa

Suradnja stručnog studija Digitalni marketing EFZG-a i kazališta Luda kuća kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom koronavirusa rezultirala je kvalitetnim projektom.

Prema podacima Eurostata za 2020. godinu kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa je, uz turizam i ugostiteljstvo, posebno snažno pogodila kulturni i kreativni sektor koji uvelike ovise o prisustvu i direktnoj interakciji s publikom. Navedeno je značajno utjecalo na promjene u poslovanju, a ponajviše u pristupu marketingu i komunikaciji s potrošačima.

“Iako se u vrijeme krize većina organizacija prirodno okreće prema štednji, to je ujedno i jedna od najvećih pogreška koja se može napraviti, posebno u kontekstu ulaganja u marketing i komunikaciju, obzirom da to značajno usporava izlazak iz krize i oporavak. Stoga s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 23:19