PIŠE TOMISLAV ČADEŽ

MJUZIKL BAMBINA Radnja ovog hita najviše 'alarmira' na ekipu koja je pubertet proživjela uz glazbu Đavola

 Jakov Prkić / CROPIX
Osobit dojam predstavi daje gluma i pjevanje Giuliana Đanića, koji toliko dobro igra da ga velika većina u publici nije prepoznala
Osobit dojam predstavi daje gluma i pjevanje Giuliana Đanića, koji toliko dobro igra da ga velika većina u publici nije prepoznala

Splitski HNK producirao je, nema dvojbe, što kažu estradnjaci, velik hit. Mjuzikl “Bambina”, po scenariju Ane Tonković Dolenčić, uz suradnju Nene Belana, po pjesmama Nene Belana i Roberta Ćalete Čarlija, u režiji Krešimira Dolenčića, mogao bi, dakle, postati kultna splitska predstava.

Neno Belan, glavni autor glazbenog segmenta predstave, moguće je, postat će u kolektivnom pamćenju splitskom najznačajniji kazališni autor poslije Ive Tijardovića i Zdenka Runjića.

Ali nije ova radnja jedino splitska, jednako snažno “pogađa” svakog, u prosjeku, čovjeka na Balkanu, da ne kažem u bivšoj Jugoslaviji.

Kritičarski gledano, izvanredna jest zato što je posrijedi gotovo potpuno nemoguća, a uspjela kombinacija: radnja je teška, dramska, a note lake, nostalgične.

Znač...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. studeni 2025 14:24