KRLETKA U VARAŽDINU

Sjajan je Marinko Leš kao stariji transvestit koji se plaši bora i kilograma. Kad zapjeva, kao da doista čuješ ženu u tijelu muškarca

predstava Krletka

 /Hnk Varaždin
Krešimir Dolenčić režirao je urnebesnu farsu. Homoseksualnost lika Stojana Matavulja jest gotovo netransparentna, zato i interesantna.
Krešimir Dolenčić režirao je urnebesnu farsu. Homoseksualnost lika Stojana Matavulja jest gotovo netransparentna, zato i interesantna.

Varaždinski HNK producirao je novu, za naše prilike, visokobudžetnu predstavu, režijski izvanrednu, prije svega zato što je odlučujuće ovisna o interakciji s publikom. Krešimir Dolenčić uložio je, dakle, mnogo energije, mašte i sluha u rizičan pothvat: spontano privoljeti publiku da zapjeva umjesto glumaca. Takvo što nemoguće je provjeriti na probama te se cijeli kreativni proces može usporediti s pokušajem da se u mraku nacilja meta. Dakako, potrebna je za to ozbiljna glumačka i autorska ekipa. Predstava traje dva sata, a subjektivno vrijeme jest kraće, što znači da su njezina teatralnost i ritam pobuđujući, te kako cijela scenska mašinerija proizvodi emocije.

Krešimir Dolenčić režirao je "Krletku", urnebesnu farsu, da ne kažemo francuski "pederski" bulevarski vo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 23:24