NAJBOLJI KREATIVCI

Sprema se još jedan Sudnji dan: U MSU ćemo ići na WC-e koje će oslikati umjetnici

Dvanaest mobilinih WC-a oslikavat će i pretvoriti u jedinstvena umjetnička djela Lunar, Zets, Sretan bor, Howard Hule, Lonac, Nindža Tiger i Pekmez me
Dvanaest mobilinih WC-a oslikavat će i pretvoriti u jedinstvena umjetnička djela Lunar, Zets, Sretan bor, Howard Hule, Lonac, Nindža Tiger i Pekmez me

Već prvog listopada sprema nam se još jedan Sudnji dan. No, umjesto Isusa, sudac je ovdje živopisna figura s dizajnerskim naočalama, pažljivo napravljenom frizurom i pomalo devijatnim osmijehom, koja u ruci drži - laptop.

Sudnji dan, događaj na kojemu se biraju najbolji kreativci koji stoje iza reklama koje smo zapazili, osmislili su Branimir Lazanja, dizajner koji je samostalno te s vlastitom agencijom Najlon ili s drugim agencijama osvojio niz strukovnih nagrada, zatim copywriter i pjesnik Maro Pitarević te PR stručnjak Alan Bahorić.

Šareni vizuali

Od posla kreativnog komuniciranja u Hrvatskoj trenutno živi 10 tisuća ljudi, neki su od njih pravi umjetnici svog posla, a drugi vjerojatno i nisu. Lazanju, Pitarevića i Bahorića zanima promocija onih koji stoje iza najkreativnijih ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 08:04