Već prvog listopada sprema nam se još jedan Sudnji dan. No, umjesto Isusa, sudac je ovdje živopisna figura s dizajnerskim naočalama, pažljivo napravljenom frizurom i pomalo devijatnim osmijehom, koja u ruci drži - laptop.
Sudnji dan, događaj na kojemu se biraju najbolji kreativci koji stoje iza reklama koje smo zapazili, osmislili su Branimir Lazanja, dizajner koji je samostalno te s vlastitom agencijom Najlon ili s drugim agencijama osvojio niz strukovnih nagrada, zatim copywriter i pjesnik Maro Pitarević te PR stručnjak Alan Bahorić.
Šareni vizuali
Od posla kreativnog komuniciranja u Hrvatskoj trenutno živi 10 tisuća ljudi, neki su od njih pravi umjetnici svog posla, a drugi vjerojatno i nisu. Lazanju, Pitarevića i Bahorića zanima promocija onih koji stoje iza najkreativnijih ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....