PIŠE JAGODA MARTINČEVIĆ

STAROMODNA MAGIJA NOVOG ORAŠARA Unatoč manama, publika ga gleda s ushitom jer se svi mi veliki želimo vratiti u djetinstvo

 Darko Tomaš / CROPIX
 
 

Zašto kazališni svijet u prosincu luduje za jednom drobilicom oraha? Zato što je na blagdanskome umjetničkom stolu božićni baletni kolač izvornoga ruskog naslova “Ščelkunčik”, “Nutcracker” na engleskom govornom području, ponekad je na “jugoslavenskim prostorima” bio i “Rskač”, “Krcko oraščić” je na srpskom, “Hrestač” na slovenskom, makedonska “Orevokršačka”, a kod nas naravno “Orašar”!

I evo ga opet u predblagdanskome ozračju Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu, događaj koji se ne propušta, to više jer se 29. studenoga balet Petra Iljiča Čajkovskog nakon osam godina pojavio u novom ruhu i koreografiji Vladimira Malakhova. U tili čas rasprodana je 21 prosinačka i siječanjska izvedba i 14 tisuća ulaznica, a kad bi bilo moguće, n...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 17:01