KAZALIŠNA KRITIKA

TOMISLAV ČADEŽ O PREDSTAVI 'NEVIDLJIVI' Predstava je zapravo atraktivna i bit će rado gledana. Ali meni je dosadna

 Jasenko Rasol / Gavella
Bučni gemišt filma i kazališta, ali zapravo ništa više od toga
Bučni gemišt filma i kazališta, ali zapravo ništa više od toga

Matjaž Pograjc prvi je među redateljima s ovih prostora sustavno počeo koristiti kamere uživo na sceni. Gemišt od dva medija, filma i kazališta, može se različito umiješati. I zahtijeva mnogo preciznog rada. No, kao i u svemu, nije produktivno pretjerivati.

A upravo je Pograjc pretjerao, i s tehnikom i s kamerama, gradeći predstavu “Nevidljivi” po drami Tene Štivičić. Od teksta, čija je ovo hrvatska praizvedba, dopiru do nas samo neki fragmenti, glumi se s mikrofonima, u kameru a ne u publiku, koja ne zna kamo da gleda. Tko nije čitao dramu, zaključit će da autorica piše nepovezane skečeve.

Visoko iznad publike okačen je golem ekran, elektronska pozornica nad pozornicom, na kojem se cijelo vrijeme uživo projiciraju događaji odozdo gdje glumci nastupaju kao na filmsk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 22:02