11. FESTIVAL SVJETSKOG KAZALIŠTA

SMRT U VENECIJI Thomas Mann je mrzio tu novelu. Ostermeier ju je učinio dosadnom

U Žutoj Kući publika je glumcima pod nogama (ako nije izolirana u ložama) i to je već po sebi udaljava od ovakvih lirskih prikaza kakvi zahtijevaju pogled u ravnini glumčeva lica
U Žutoj Kući publika je glumcima pod nogama (ako nije izolirana u ložama) i to je već po sebi udaljava od ovakvih lirskih prikaza kakvi zahtijevaju pogled u ravnini glumčeva lica

Kažimo da je “Smrt u Veneciji/Pjesme mrtvoj djeci” Thomasa Ostermeiera veoma osjetljiva predstava. To znači da neće svaki put uspjeti. Njezin umjetnički duh lako odluta i ne pojavi se više. Još dodamo li raspoloženje publike kao možda presudan moment, lako joj se dogodi da se posve ohladi. Upravo se to zbilo u zagrebačkom HNK s izvedbom kojom je otvoreno jedanaesto izdanje Festivala svjetskog kazališta.

Lirski prikaz

U Žutoj Kući publika je glumcima pod nogama (ako nije izolirana u ložama) i to je već po sebi udaljava od ovakvih lirskih prikaza kakvi zahtijevaju pogled u ravnini glumčeva lica. Još ako odozdo moraš pratiti izdignut krupan video sa samim protagonistima, a što ga snima uživo Benjamin Krieg, teško se uživjeti, pogotovo što se istodobno trebaš prepustiti tužnim M...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2025 12:38