RECENZIJA VIDEOIGRE

U paklu metaka i frenetičnoj akciji ‘Returnala‘ najbolje će se provesti spretni i laki na obaraču

Izvrsne igračke mehanike pucanja i kretanja sparene su s dvojbenim dizajnerskim rješenjima koja ih umjetnički ne nadograđuju

“Returnal” je videoigra dvaju emocija - frustracije i euforije.

Za vrijeme igranja ove akcijsko-avanturističke pucačine iz trećeg lica s izraženim “roguelike” elementima, često ćete se osjećati kao da su dizajneri igre, finski studio za razvoj videoigara Housemarque (“Resogun”, “Alienation”, “Matterfall”), namjerno zlobni te da vam ne dopuštaju da napredujete i uživate.

Istovremeno, isti ti dizajneri u igru su ugradili toliko izvrsnih elemenata da će se svaki zagriženi igrač teškom mukom od PlayStation 5 kontrolera odvojiti na više od sat-dva.

Kada je riječ o izvrsnome, prvo među jednakima je svakako - pucanje. Igračka je to mehanika kojoj se Housemarque opetovano vraća u svojim igrama pa stoga ne čudi da ju je studio i ovaj puta realizirao s puno ljubav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 23:09