NAPOKON JE STIGAO!

Velike puške i hektolitri demonske krvi - Evo kako izgleda novi DOOM

 Screenshot YouTube / Bethesda
Najveći problem ove igre je ponekad repetativni level dizajn. Iako je prvih nekoliko puta nevjerojatno zabavno istraživati svaki kutak mape u potrazi za tajnim lokacijama i nadogradnjama, ovo veoma brzo postane repetativno i predvidivo a ponekad je previše pažnje posvećeno ubijanju nadolazećih valova neprijatelja. U nekim slučajevima vas igra zatvori u prostoriju i ne dopušta vam daljnju progresiju sve dok ne ubijete svakog neprijatelja koji preostaje
Najveći problem ove igre je ponekad repetativni level dizajn. Iako je prvih nekoliko puta nevjerojatno zabavno istraživati svaki kutak mape u potrazi za tajnim lokacijama i nadogradnjama, ovo veoma brzo postane repetativno i predvidivo a ponekad je previše pažnje posvećeno ubijanju nadolazećih valova neprijatelja. U nekim slučajevima vas igra zatvori u prostoriju i ne dopušta vam daljnju progresiju sve dok ne ubijete svakog neprijatelja koji preostaje

Osam godina je prošlo od kad je po prvi put najavljen kao Doom 4, otkazan 2011. godine te iznova pokrenut kao novi projekt tvrtke id Software. Zaslužni za mnoge revolucionarne naslove tog žanra kao Wolfenstein, Quake, Rage i naravno Doom, id su služili kao primjer tvrtke koja se ne boji eksperimentirati i donjeti neke inovacije u žanru dominiranom generičnim i repetativnim naslovima kao Call of Duty. Ali kako se ovaj dugo očekivani naslov nosi sa mjerilima modernog standarda FPS žanra?

Dizajn ove igre nebi trebao začuditi nikoga tko je upoznat sa prijašnjim Doom naslovima, ali za svaki slučaj naglasit ćemo da ovo definitivno nije igra za mlađe od 18 godina. Od samog početka igra vas stavlja u opasno okruženje i daje vam vaše prvo oružje. U roku od nekoliko minuta počet ćete kida...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 01:18