HAUTE LIVING

Helena Šopar: Lice editorijala od 100 mil. $

Trenutačno najuspješnija hrvatska manekenka po svakom snimanju zarađuje 60.000 dolara

Naša najuspješnija manekenka Helena Šopar već je neko vrijeme priznato ime u svijetu vrhunske mode, a ovih je dana odradila kampanju kakvu mnogi modeli nikada ne dočekaju. Helena je glavno lice editorijala za magazin Haute Living namijenjenog milijarderima, a ovo modno snimanje koje su organizirali na Bel Airu vrijedilo je, ni manje ni više, nego 100 milijuna dolara!

- Kad su mi oko vrata stavili dijamantnu ogrlicu vrijednu 300.000 dolara, razmišljala sam samo o tome da mi ne ispadne, da je ne razbijem. Inače sam po prirodi malo nespretna, pa znam da je sve moguće - kaže sa smijehom jedna od naših najuspješnijih manekenki u svijetu, Helena Šopar, o ekstravagantnom snimanju za američki Haute Living.

Časopis za publiku probranog džepa, koji donosi priče iz svijeta luksuza i na svojim naslovnicama ima milijardere poput Sir Richarda Bransona, vlasnika Virgin grupe, prvi put je na svoje stranice uvrstio jedan modni editorijal, a zvijezda ovog spektakularnog snimanja je naša ljepotica, inače rodom iz Novalje.

Kako osvojiti naslovnice?

Helena je u samo tri godine, koliko se bavi modelingom, uspjela dosegnuti sam vrh visoke svjetske modne scene. Kako je jedna Hrvatica, koja se ovim poslom počela baviti relativno kasno, sa 20 godina, u tako kratkom vremenu uspjela osvojiti naslovnice prestižnih modnih časopisa kao što su Vogue, Marie Claire ili V magazine?

- Ne znam ni sama. Uvijek sam se čudila kada bi mene odabrali na castinzima, na kojima dolaze uistinu samo predivne djevojke. Neki su mi fotografi objasnili da o idealnoj osobi za neki projekt odluče u trenutku kada manekenka uđe u prostoriju, i prije nego što pogledaju njezin book. Meni su rekli da imam neku posebnu energiju. Za drugo ne znam - kaže Midikennova manekenka, koja za snimanje od 100 milijuna dolara ovaj put nije imala casting - došla je na poziv svoje rođakinje, fotografkinje Tatjane Shoan.

Arhitektovo imanje

I doista - svi elementi za najsjajniji luksuz na snimanju za Haute Living časopis bili su zadovoljeni: lokacija je bila imanje jednog uspješnog arhitekta na Bel Airu vrijedno 85 milijuna dolara, naša Helena, čija je “cijena” 60.000 dolara po snimanju, pozirala je uz skupocjeni Porsche, Mercedes i Ferrari rađen po mjeri, a na sebi je nosila nakit vrijedan desetak milijuna dolara.

Sve to nije pretjerano impresioniralo Helenu koja je imala nešto drugo na pameti: odigrati ulogu djevojke iz zabranjenog videospota grupe Duran Duran iz osamdesetih godina “Chauffeur”. On je, naime, kao inspiracija poslužio fotografkinji Tatjani Shoan, još jednoj uspješnoj i talentiranoj Hrvatici u inozemstvu, koja već godinama radi u Los Anglelesu.

Glumica i šminkerica

- Tatjana se bavila glumom, pa je postala šminkerica, a potom se dala u producentske vode. Zato je ona u fotografiji, kojom se bavi posljednje dvije godine, kao ‘one man bend’: ima vizualnu ideju, zna kakva je šminka potrebna i kako treba odraditi snimanje - navodi Helena, koja je od Tatjane za ovo snimanje dobila zadatak pogledati tri filma: “The Night Porter”, Lynchov “Blue Velvet“ te “Belle de Jour” s Catherine Deneuve.

To joj nije teško palo jer se i sama, kaže, želi okušati u glumi. Ovo je ljeto pohađala nekoliko glumačkih seminara, a od početka siječnja daje se u ruke glasovitom losanđeleskom učitelju glume Timothyju Phillipsu, koji privatno radi s oskarovskim legendama kao što su Robert Duvall i Meryl Streep. Helenu je Philippsu preporučila Tatjana, a na prvi glas nije bio oduševljen što će trenirati jednog modela.

- Poslije toga smo se nekoliko puta susreli i bio je oduševljen sa mnom. Čudio se kako nisam pokupila tu prgavost i bahatost specifičnu za modele. Za glumu, kako je rekao, čovjek mora znati biti ponizan - priča Helena o svojim planovima za budućnost. Svjesna je da se manekenstvom neće moći baviti cijeli život. Iako su je tek 23 godine, ponekad na castinzima slaže o tome koliko je stara.

- S obzirom na to da su cure u svijetu mode od svojih 12, 13 godina, nas malo starije gledaju kao potrošena, već viđena lica - dodaje Helena.

Slavljenički party organizira obitelj Aarona Spellinga

Snimanje za Haute magazin, koje bi inače koštalo između 200.000 i 300.000 dolara, Tatjana Shoan organizirala je za ravno - nula dolara. Zbog recesije, u kojoj pati i tržište luksuza, sve su dobili besplatno. Najam automobila, luksuzne vile, pa čak i nakita koji se inače treba rezervirati mjesecima ranije. Reakcije su fantastične. Haute Living je Tatjanu imenovao svojim modnim direktorom, a slavljenički party priredit će joj supruga Aarona Spellinga, Candy.

- Nakon ovog projekta dobila sam brojne ponude za druge tvrtke koje proizvode nakit. U L.A. se kriza manje osjeća nego u New Yorku. Nisam morala smanjiti cijene svojih usluga. Kada ne radim editorijale, snimam ljude iz Hollywooda, koji je vrelo zarade - zaključuje Tatjana. ( M. S.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. svibanj 2024 17:29