USPJEH

Hrvatska i u ovoj izazovnoj godini niže međunarodne nagrade i priznanja

The Times je uvrstio Hrvatsku u top tri najbolje svjetske destinacije u kategoriji Best Country award 2020
Dubrovnik je ”glumio” Kraljev grudobran u seriji Igra prijestolja
 Siegfried Schnepf/Getty Images/istockphoto

U godini koja je, kad je riječ o turizmu, bila posebno zahtjevna i izazovna za sve, Hrvatska je potvrdila svoje mjesto jedne od vodećih i najpoželjnijih turističkih destinacija na svijetu.
Sredinom studenog je tako stigla vijest da je Hrvatska uvrštena u top tri najbolje svjetske destinacije u kategoriji Best Country award 2020 koju popularne britanske novine The Times & The Sunday Times dodjeljuju za najbolje zemlje na svijetu. Koliko je ovo priznanje važno, pokazuje činjenica da su destinacije svojim glasovima odabrali čitatelji, a njih The Times ima 16 milijuna mjesečno putem print i online izdanja.

image
Nagrada Hrvatskoj na virtualnoj dodjeli The Timesa

Dodjela nagrada je, zbog trenutne epidemiološke situacije, održala virtualno, a tim je povodom našu zemlju predstavljala direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Darija Reić.
“Hrvatska svojom fantastičnom turističkom ponudom i neumornom promocijom neupitno zaslužuje naslov jedne od najboljih zemalja i iznimno nam je zadovoljstvo što je britanska javnost prepoznala našu kvalitetu. Već dugo znamo da je Hrvatska popularna tema svakog razgovora o putovanjima, a posjet hrvatskim destinacijama ono je čime se Britanci vole pohvaliti u društvu, do te mjere da neke ni odlazak u izolaciju nije pokolebao u namjeri putovanja i uživanja u našem mediteranskom bogatstvu.

image
Na Korčuli je snimana serija Nasljeđe
Dreamer4787/Getty Images/istockphoto

Ovaj uspjeh učvrstio je poziciju Hrvatske u Velikoj Britaniji kao destinacije prekrasnog krajolika i raznolike, visokokvalitetne turističke ponude te ćemo daljnjim promotivnim aktivnostima nastaviti održavati naš ugled na tržištu”, izjavila je Reić, dodavši kako je Hrvatska prilikom proglašenja predstavljena kao zemlja “full of whim, vigour and sunshine”.
U ovoj je kategoriji najboljom zemljom na svijetu proglašena Italija, drugo je mjesto pripalo Novom Zelandu, a treće Hrvatskoj. U užem izboru nagrade, koja se ove godine dodijelila osmi put, još su se našle neke od najboljih svjetskih destinacija poput Francuske, Turske, SAD-a, Dubaija, Španjolske, Portugala, Grčke i Tajlanda. Osim u kategoriji najbolje zemlje, glasovalo se u 12 ostalih kategorija poput najboljega grada, aviokompanije i turoperatora. O konačnom pobjedniku odlučili su čitatelji.
Početkom studenog veliko je priznanje stiglo i od prestižnog magazina Condé Nast Traveller, koji već tradicionalno često piše o Hrvatskoj i otkriva britanskim čitateljima naše ljepote.

image
Scena iz serije Igra prijestolja koja je snimana u Dubrovniku
Screenshot/

Ovaj put Hrvatsku su uvrstili u članak o najljepšim svjetskim lokacijama na kojima su se snimale poznate svjetske serije. Na listu najljepših televizijskih lokacija dospio je Dubrovnik, posebno istaknut kao scenografija Kraljevog Grudobrana (King’s Landing) u seriji “Igra prijestolja”.
Osim Dubrovnika, koji je najpoznatija hrvatska filmska lokacija, magazin ističe i Korčulu, na kojoj je sniman dio materijala za seriju “Nasljeđe” (u originalu Succession), i općenito hrvatsku obalu koja se vidi u scenama obiteljskog krstarenja junaka serije. Condé Nast Traveler je luksuzni i lifestyle magazin koji je osvojio 25 nacionalnih nagrada, a izlazi u izdanju izdavačke tvrtke Condé Nast koja u portfelju ima desetke čitanih i uspješnih novinskih izdanja.

Sigurnost: glavni motiv putovanja u 2021.

Hrvatska turistička zajednica, zajedno s 10 hrvatskih suizlagača, predstavila je hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova - World Travel Market (WTM) u Londonu, koji se ove godine, nakon 40 godina kontinuiranog fizičkog održavanja, prvi put održao u virtualnom obliku od 9. do 11. studenog.
"Sudjelovanjem na jednom od najvećih turističkih sajmova na svijetu, iako virtualnom, pruža mogućnost predstavljanja Hrvatske kao sigurne destinacije s kvalitetnim proizvodima, objedinjujući prirodne ljepote, nautiku, kulturu, eno-gastronomiju, koji su izuzetno traženi ove godine", poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac. Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić istaknuo je kako je važno da, unatoč aktualnoj situaciji i restrikcijama putovanja, zadržimo prisutnost Hrvatske na našim važnim emitivnim tržištima i svima poručimo da smo sigurna, dobro pripremljena i kvalitetna turistička destinacija.
Virtualno predstavljanje Hrvatske bilo je dodatno popraćeno dijelovima promotivne kampanje "Discover The Colours of Croatia" koja se provodila na najvažnijim europskim tržištima do sredine studenog. Tom se kampanjom promiču turistički proizvodi koji su u ovim okolnostima najtraženiji, a to su prirodne ljepote, nautika, kultura i eno-gastronomija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 15:19