MEETEX

Više od 160 sudionika na najvećem virtualnom okupljanju o kongresnom i poslovnom turizmu

Segment poslovnog turizma je važan jer dovodi goste, koji troše nekoliko puta više od odmorišnih, van glavne sezone, u proljeće i jesen
 Rustamank/Getty Images

Za nekoliko dana, 16. ožujka počinje MEETEX – najveće virtualno okupljanje sudionika kongresnog i poslovnog turizma

Treću godinu za redom, unatoč pandemiji, od 16.-18.3.2021. održat će se MEETEX - Croatian Meeting Experience Summit, jedino B2B okupljanje predstavnika kongresnog i poslovnog turizma u Hrvatskoj. U ovim novim okolnostima u kojima se našao cijeli svijet pa tako i industrija vezana za putovanja, organizacijski tim MEETEX-a prepoznao je trenutak da se napravi online event i pruži dodatni, pozitivni impuls ne samo turizmu nego i cjelokupnom gospodarstvu Hrvatske.

image
Meetex/

Više od 160 domaćih i stranih sudionika, što izlagača, što kupaca u 3 dana sudjelovat će u mnogobrojnim '1 na 1' poslovnim sastancima, predavanjima, virtualnim neformalnim coffee & lunch break druženjima. Sve u svrhu promocije Hrvatske kao idealne destinacije za poslovni turizam te otvaranja novih poslovnih mogućnosti i konkretnog ugovaranja poslova. Ovaj event je upravo specifičan po tome što nudi i prezentira samo jednu destinaciju – Hrvatsku. Inozemni sudionici dolaze iz europskih destinacija i tržišta zanimljivih Hrvatskoj kao što su - Velika Britanija, zemlje Benelux-a, nordijske zemlje, Njemačka, Francuska, Italija, Poljska itd. Ove godine je uključeno i par lukrativnih kupaca sa udaljenijih tržišta.

“Budući da je MEETEX jedan od naših najvažnijih projekata, izuzetno mi je drago da smo ga i ove godine, unatoč trenutno nepovoljnoj situaciji, uspjeli organizirati i omogućiti svim našim članovima pristup međunarodnom tržištu po izuzetno povoljnim uvjetima. To je ulog u buduće poslovanje u narednim – nadamo se puno boljim – godinama” rekao je Ranko Filipović, predsjednik Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma koja je glavni organizator.

Ovo izdanje MEETEX-a će okupiti rekordan broj izlagača. Organizacijskom timu, kojeg čine profesionalci s bogatim iskustvom u kongresnom turizmu, bilo je bitno da se maksimalno potakne networking, podrži i osnaži kongresni i poslovni turizam, svi subjekti vezani uz njega pa tako i gospodarstvo općenito. Koliko je važno prilagoditi se i zašto je ovo okupljanje bitno pojasnio je Adem Braco Suljić, suosnivač i direktor MEETEX-a:

“Iznimno smo sretni i zadovoljni da smo i ove godine, unatoč katastrofalnom utjecaju pandemije upravo na našu industriju, uspjeli prilagoditi financijske uvjete MEETEX-a kako bi čim više dionika hrvatske industrije poslovnog turizma moglo sudjelovati u ovom – nadamo se jedinom virtualno-hibridnom – izdanju MEETEX-a, i zahvaljujem svim izlagačima što su nam poklonili povjerenje jer su nam brojke rekordne. To je sjajno jer je ovo izdanje MEETEX-a iznimno važno u smislu promocije, budući da je po našem mišljenju upravo 2021. godina kada najviše treba ulagati u budućnost i u očekivan povratak live događanja, što nikom nije lako nakon onakve 2020. Zahvaljujemo svim našim partnerima i sponzorima na podršci i sigurni smo da će MEETEX 2021 imati veliku važnost u budućim uspjesima industrije poslovnog turizma u Hrvatskoj.”

Segment poslovnog turizma je izrazito važan jer dovodi goste u proljeće i jesen koji troše nekoliko puta više nego odmorišni gosti te tako maksimalno kvalitetno produžujemo sezonu. Njihov značaj istaknuo je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, koja je uz Turističku zajednicu grada Zagreba i Hrvatsku gospodarsku komoru, jedan od glavnih partnera MEETEX-a:

„Iako je globalna pandemija značajno utjecala na poslovna putovanja, MICE turizam dugoročno predstavlja važan proizvod za hrvatski turizam jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone. Također, određena istraživanja pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju te da je riječ o segmentu koji ostvaruje potrošnju veću dva do tri puta u odnosu na prosječnu potrošnju turista“.

Za razliku od drugih sličnih virtualnih B2B burzi, MEETEX će i ove godine stranim kupcima pružiti iskustvo Hrvatske uživo. Ukoliko epidemiološke situacija bude povoljna, zajedno će s HTZ-om i lokalnim turističkim zajednicama početkom rujna organizirati studijska putovanja odn. FAM tripove, na koja će dovesti one kupce koje izlagači sami izaberu nakon obavljenih sastanaka – što je također jedna od MEETEX-ovih jedinstvenosti.

“Posebno bih pozdravila napore organizatora koji u drugoj polovici godine za sudionike burze pripremaju i studijsko putovanje koje će se održati ovisno o epidemiološkoj situaciji. Zagreb će svakako biti domaćin međunarodnim kupcima jer je poslovni segment od iznimnog značaja za naš grad kako zbog velikog udjela u ukupnom turističkom prometu i potrošnje poslovnih gostiju, tako i zbog same promocije, tj. jačanja imidža Zagreba i Hrvatske u svijetu“ izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.

Pokrovitelj ovog eventa je Ministarstvo turizma, a podršku je pružila i Hrvatska gospodarska komora.

“Ponosni smo što smo treću godinu zaredom partneri MEETEX-a. Sufinanciranjem sudjelovanja naših članica na MEETEX-u pružamo podršku ovom sektoru koji je zabilježio najteže gubitke u pandemiji te vjerujemo u oporavak kongresne industrije koja se i u prošlim krizama pokazala kao jedna od najžilavijih, a MEETEX je pravi korak prema tome” izjavio je predsjednik HGK Luka Burilović.

Brojni profesionalci dinamičnog sektora poslovnih događanja prepoznali su važnost povezivanja i u ovim izazovnim vremenima. Organizatori najavljuju oko 1000 sastanaka, za koje vjeruju da će uroditi novim suradnjama. Program, uz sastanke, uključuje i edukativna predavanja renomiranih stranih i domaćih stručnjaka koji će također biti dostupni i studentima visokoškolskih ustanova. Da je MEETEX organiziran u pravo vrijeme potvrđuje i rekordan broj županijskih i lokalnih turističkih zajednica iz cijele Hrvatske, koje su pokazale interes i priključile se programu. Po prvi puta su se uključile i kontinentalne destinacije koje su sjajne za incentive putovanja – Varaždinska, Osječko-Baranjska, Krapinsko-Zagorska te Međimurska županija.

Praćenje trendova, sustavna edukacija i poslovno povezivanje začinjeno s dobrom dozom autentično hrvatskih doživljaja nastavljaju biti osnova MEETEX-a bez obzira na okolnosti, ističu u organizacijskom timu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 22:02