Evianove bebe na rolama postale internetski hit

Skaču, prevrću se, plešu hip-hop, izvode čak i baletne korake. Postoji li išta slađe od beba na koturaljkama?  Evianova reklama s digitalnim manekenima na rolama postala je prava internetska senzacija koja je posljednjih tjedan dana privukla pažnju čak četiri milijuna gledatelja.







Možda doista ima nešto posebno u toj vodi kada mališani, prikazani tek nešto višima od starinskog kazetofona iz kojega dopiru zvuci Rapper's Delighta, jednog od prvih hip-hop singlova, uspijevaju preskakati ogradu i razne prepreke, visjeti na žici, izvoditi okrete na glavi. Prvi dječji koraci ponos su za svakog roditelja i čine se najslađima na svijetu, ali Evianov Sugarhill Gang iskače iz dječjeg parka i čini se neumornim.



Reklama koja traje 60 sekundi kreirana je u londonskom Pinewood studiju kao dio internacionalne kampanje 'Live Young' poznatog proizvođača mineralne vode. 'Tijekom proteklih godina u većini zemalja komunikacija s potrošačima svodila se na iznošenje činjenica. No kupci očekuju nešto više od ozbiljnih poruka, oni žele emocije, stoga naša tvrtka pokušava prodati ono što žele - ostvarenje snova', objasnio je Evianov direktor Michael Aidan. Čini se da su u tome i uspjeli jer je jedna od gledateljica videa na YouTubeu odmah prokomentirala: 'Ovo je jedna od najslađih stvari koje sam ikada vidjela.'



Što bi tek bilo da bebe piju Janicu? Možda bi počele skijati ili postale pravi olimpijski pobjednici. (irb)





Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 03:39