Uz ljepotice, automobile i nevjerojatne vještine, svaki
James Bond imao je i aktovku. Obvezna je to oprema i svakog poslovnjaka, ali tvrda kožna kocka promijenila je izgled. Današnja aktovka izgleda poput cekera od najfinije mekane kože, dolazi u različitim bojama i možete ju posuditi od jače polovice.
- Pojam aktovke danas je podosta nadišao stereotipni kožni model s malom bravicom na sredini. Sada su to modeli aktovki ‘s pomakom’, poput onog tradicionalne francuske kuće Lanvin koja suvremenom poslovnom muškarcu predlaže aktovku od lagane, tanke kože bez poruba i šavova, kao i ‘Sac’ za dokumente, koji također može posuditi i žena.
Taj je model sve popularnijeg ‘Saca’ predstavila i kuća Louis Vuitton u već kultnoj Daimler koži - objašnjava Mirella Nichelson, voditeljica zagrebačkog Nicolas Concept storea. Upravo modeli koje opisuje Mirella u posljednje su vrijeme omiljeni izbor i domaće muške poslovne elite. Naime, izuzev zastarjelih aktovki (uz pokoji blago modernizirani primjerak), torbice su dosad uglavnom bile privilegij žena.
Sportaši kao trendseteri
U jednom trenutku stvar su dijelom preokrenuli ni manje ni više nego sportaši. Točnije, nogometaši koji su počeli nositi mini torbice oko struka, odnosno torbice na jedno rame. U daleko bogatijoj i brendiranoj verziji takvog modela torbice koja je postala uniseks trend. Međutim, kad je riječ o klasici, sinonim za eleganciju kod muškaraca oduvijek su bile, dakako, aktovke. Potvrđuje to i Nichelson koja objašnjava kako je muški asesoar u posljednjih nekoliko godina poprimio veliko značenje u (muškoj) modnoj industriji. Kad je riječ o aktovkama, za modernog su muškarca, tvrdi, najpopularniji modeli nekonvencionalnih aktovki od izrazito mekane, posebnom tehnikom isprepletene, kože. Inače, zaštitni je to znak Bottega Venete na koju ta talijanska modna kuća ima ekskluzivno pravo.
- Osim ‘Saca’ i aktovke, modna kuća Lanvin ima i široku ponudu ostalog asesoara za muškarce, poput torbe za laptop, koja je najidealnija za modele laptopa Mac, kao i manje torbe za jedno rame te ručne torbice za putovnicu i avionske karte.
Hit u našem Nicolasu
Ta je zadnja torbica također sve popularnija kod muškaraca, i u Hrvatskoj, i u svijetu - opisuje voditeljica Nicolasa dodajući kako hrvatski muškarci sve više kupuju i putne okvire za slike, mirisne svijeće, držače za pisma...
Ivana Rimac
- Pojam aktovke danas je podosta nadišao stereotipni kožni model s malom bravicom na sredini. Sada su to modeli aktovki ‘s pomakom’, poput onog tradicionalne francuske kuće Lanvin koja suvremenom poslovnom muškarcu predlaže aktovku od lagane, tanke kože bez poruba i šavova, kao i ‘Sac’ za dokumente, koji također može posuditi i žena.
Taj je model sve popularnijeg ‘Saca’ predstavila i kuća Louis Vuitton u već kultnoj Daimler koži - objašnjava Mirella Nichelson, voditeljica zagrebačkog Nicolas Concept storea. Upravo modeli koje opisuje Mirella u posljednje su vrijeme omiljeni izbor i domaće muške poslovne elite. Naime, izuzev zastarjelih aktovki (uz pokoji blago modernizirani primjerak), torbice su dosad uglavnom bile privilegij žena.
Sportaši kao trendseteri
U jednom trenutku stvar su dijelom preokrenuli ni manje ni više nego sportaši. Točnije, nogometaši koji su počeli nositi mini torbice oko struka, odnosno torbice na jedno rame. U daleko bogatijoj i brendiranoj verziji takvog modela torbice koja je postala uniseks trend. Međutim, kad je riječ o klasici, sinonim za eleganciju kod muškaraca oduvijek su bile, dakako, aktovke. Potvrđuje to i Nichelson koja objašnjava kako je muški asesoar u posljednjih nekoliko godina poprimio veliko značenje u (muškoj) modnoj industriji. Kad je riječ o aktovkama, za modernog su muškarca, tvrdi, najpopularniji modeli nekonvencionalnih aktovki od izrazito mekane, posebnom tehnikom isprepletene, kože. Inače, zaštitni je to znak Bottega Venete na koju ta talijanska modna kuća ima ekskluzivno pravo.
- Osim ‘Saca’ i aktovke, modna kuća Lanvin ima i široku ponudu ostalog asesoara za muškarce, poput torbe za laptop, koja je najidealnija za modele laptopa Mac, kao i manje torbe za jedno rame te ručne torbice za putovnicu i avionske karte.
Hit u našem Nicolasu
Ta je zadnja torbica također sve popularnija kod muškaraca, i u Hrvatskoj, i u svijetu - opisuje voditeljica Nicolasa dodajući kako hrvatski muškarci sve više kupuju i putne okvire za slike, mirisne svijeće, držače za pisma...
![]() |
![]() |
| Beckham je odavno počeo konkurirati svojoj ženi s brojem torbi
|
Jonathan Rhys Meyers snimljen u Londonu s ‘detaljem’ |
![]() |
![]() |
| Icebergova verzija muške slavne i sveprisutne torbe Birkin | Vjerojatno najprestižnija modna marka Bottega Veneta i ‘ceker za plac’ |
Ivana Rimac




Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....