Zanimljivo

Jedna navika vezana uz korištenje mobitela otkriva mnogo više o vama nego što možete zamisliti, posebno je bitna mladima

Ljudi su često vjerni jednom brendu koji najbolje oslikava njihove životne navike, ciljeve i vrijednosti. Najbolje to pokazuje primjer iPhonea

Ilustracija

 Duje Klaric/Cropix
Ljudi su često vjerni jednom brendu koji najbolje oslikava njihove životne navike, ciljeve i vrijednosti. Najbolje to pokazuje primjer iPhonea

Prosječna osoba provjerava svoj mobitel 58 puta dnevno. Smatrali se strastvenim ljubiteljem pametnih telefona ili samo prosječnim korisnikom, moglo bi vas iznenaditi koliko navike vezane za korištenje tog omiljenog gadgeta otkrivaju o nama samima. Istraživanje sa Sveučilišta Princeton otkrilo je da obrasci korištenja mobitela mogu predvidjeti čak četiri od pet glavnih crta ličnosti. Primjerice, osobe koje redovito vode računa o tome da im baterija ne padne ispod 60 posto češće pokazuju visoku savjesnost, dok su oni koji često fotografiraju i kontaktiraju prijatelje skloniji otvorenosti prema novim iskustvima.

image

Ilustracija

Nikola Brboleza/Cropix

Na prvi pogled bi se izbor pametnog telefona mogao činiti isključivo tehničkom odlukom pa iako se može smatrati da je najbitnije da mobitel ima sve najbolje moguće performanse, s godinama su pametni telefoni postali produžetak našeg identiteta. Upravo zato, ljudi su često vjerni jednom brendu, koji najbolje oslikava njihove životne navike, ciljeve i vrijednosti. Način na koji biramo pametni telefon mnogo govori o tome tko smo, odnosno o našoj pozadini, vrijednostima i spremnosti na ulaganje u tehnologiju koja je s nama doslovno cijeli dan.

Ogromna popularnost

Kada je prošle godine generacija iPhonea 16 izašla na tržište, Apple je bilježio rekordnu lojalnost od 89 do 92 posto među postojećim korisnicima, što ih postavlja daleko ispred bilo kojeg drugog proizvođača. Također, globalna baza aktivnih iPhonea premašila je 1,4 milijarde uređaja, a u Hrvatskoj iPhone koristi oko 25 posto stanovništva. Budući da je zbog svoje kvalitete, cijene te dobroj Appleovoj reputaciji na tržištu smatran premium uređajem, iPhone je s godinama postao statusni simbol i veliki dio identiteta svojih korisnika. Mlade ljude iPhone posebno privlači zbog kombinacije čimbenika, poput njegovog snažnog imidža, društvenog statusa povezanim s posjedovanjem iPhonea, jednostavnosti korištenja i praktičnim povezivanjem s drugim Apple uređajima. Kada je riječ o popularnosti iPhonea, utjecaj društvenih mreža je neupitan pa mnogi preferiraju iPhone zbog kvalitete kamere i kompatibilnosti s popularnim aplikacijama društvenih mreža, poput Instagramom.

Dok jedni korisnici najviše cijene redovita ažuriranja i sigurnosne značajke, drugi uživaju u reputaciji koji im iPhone donosi. Ono što je sigurno jest da izbor pametnog telefona odražava vaše navike, prioritete i financijske mogućnosti te neupitno postaje dio vaše svakodnevice pa zašto onda ne odabrati najbolje za sebe?

Kroz inicijativu „Zamijeni i uštedi“, Hrvatski Telekom svojim kupcima pruža mogućnost da donesu svoj stari, ispravni uređaj, odaberu novi uređaj iz iPhone 16 serije te tako dobiju dodatnih 144 eura bonusa i otkupnu cijenu starog uređaja. A model plaćanja "Manje plati pa zamijeni" omogućava vam da svake dvije godine imate najnoviji uređaj po najnižoj rati jer 24 mjeseca plaćate fiksnu, značajno nižu ratu dok ostatak vrijednosti čeka vašu odluku. Ukoliko nakon 24 mjeseca uređaj želite zadržati, platite ostatak vrijednosti odjednom ili kroz dodatnih 12 rata. U slučaju da ne želite zadržati uređaj, donesite ga u najbliži T-Centar gdje će ga djelatnici provjeriti i preuzeti. Tada ne plaćate više ništa i možete uzeti novi uređaj po istom ili drugačijem modelu. Ukoliko niste sigurni koji iPhone najbolje odgovara vašim potrebama i osobnosti, odigrajte kratki kviz, a sve detalje o pogodnosti Hrvatskog Telekoma potražite ovdje.

Pripremite se, naoštrite palčeve i otkrijte koji iPhone vam najviše odgovara!


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatskog telekoma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. kolovoz 2025 02:55