Listopad je mjesec kada se diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, posebna pozornost usmjerava na borbu protiv raka dojke. Obilježavanje mjeseca svjesnosti o raku dojke, poznatog i kao Mjesec ružičaste vrpce ima cilj informirati javnost o važnosti ranog otkrivanja bolesti, redovitih pregleda te pružanja podrške oboljelima i njihovim obiteljima. U tom kontekstu, brojne institucije, udruge i tvrtke uključuju se u kampanje kojima se promiče zdravlje i potiče prevencija.
Rana dijagnoza spašava živote
Rak dojke najčešći je oblik raka kod žena, a rano otkrivanje bolesti značajno povećava izglede za uspješno liječenje. Uspjeh liječenja ovisi o trenutku postavljanja dijagnoze, što redovite kontrole i svijest o simptomima čini od neprocjenjive važnosti. Edukacija, samopregledi i redoviti mamografski pregledi ključni su alati u borbi protiv ove bolesti jer omogućuju pravovremenu reakciju i sprječavanje napredovanja bolesti. Ipak, mnoge žene i dalje odgađaju preglede, zanemaruju simptome ili se suočavaju s nizom prepreka, poput nedostatka informacija ili otežane dostupnosti zdravstvenih usluga. Upravo zato inicijative koje pružaju besplatne i lako dostupne preventivne preglede imaju ključnu ulogu u javnom zdravstvu te doprinose poboljšanju kvalitete života.
Retail park koji djeluje uz zajednicu
Jedan od pozitivnih primjera uključenosti u ovakve inicijative je i STOP SHOP, jedan od vodećih lanaca maloprodajnih parkova u Hrvatskoj. STOP SHOP trenutno ima 19 lokacija diljem zemlje, uključujući i najnoviju u Novoj Gradiški, otvorenu ovog listopada. Kao brend koji raste zajedno sa svojim zajednicama, STOP SHOP ne nudi samo praktičnu i ugodnu kupovinu, već i aktivno sudjeluje u društveno korisnim projektima.
Ovoga proljeća, STOP SHOP je, u suradnji sa zdravstvenim institucijama, proveo kampanju besplatnih pregleda madeža na sedam svojih lokacija, a pregledano je više od 400 građana. Projekt je započeo godinu ranije kao pilot-program u Gospiću i Kaštel Sućurcu, a zbog iznimnog interesa dodatno je proširen. Ovakve akcije ne samo da omogućuju rano otkrivanje potencijalno opasnih promjena na koži, već i šire svijest o važnosti redovitih dermatoloških pregleda.
U sklopu obilježavanja Mjeseca ružičaste vrpce, u suradnji s Poliklinikom Primamed osigurano je pet besplatnih pregleda dojki za žene, čime se dodatno ističe važnost preventivne zdravstvene skrbi. Ovom inicijativom STOP SHOP još jednom potvrđuje svoju predanost lokalnoj zajednici i promicanju zdravih životnih navika.
Prevencija, informiranost i otvorena komunikacija
Listopad je također prilika za podsjećanje muškaraca na važnost redovite brige o vlastitom zdravlju, osobito kada je riječ o preventivnim pregledima koji mogu imati ključnu ulogu u ranom otkrivanju bolesti. Studeni, mjesec posvećen muškom zdravlju, poznat i kao Movember, ističe važnost pravodobne dijagnostike raka prostate i testisa te brige o mentalnom zdravlju muškaraca. Iako se o tim temama sve više govori, one su i dalje često stigmatizirane ili zanemarene. STOP SHOP će i tijekom studenoga aktivno sudjelovati u javnozdravstvenim kampanjama posvećenima muškom zdravlju, podržavajući aktivnosti koje promiču svijest o važnosti preventivnih pregleda, pravodobne dijagnostike te brige o mentalnom zdravlju. Inicijative u listopadu i studenome povezuje zajednička poruka, a to je – odgovorno se ponašati prema vlastitom zdravlju.
Zajedno za zdraviju budućnost
STOP SHOP prepoznaje važnost lokalne uključenosti i svojim prisustvom u gradovima poput Osijeka, Vinkovaca, Labina, Pazina, Ludbrega i svih drugih STOP SHOP lokacija te aktivno doprinosi kvaliteti života. Posjetitelji cijene pristupačnost, praktičnost i ambijent ovih retail parkova, a brend ima jasnu viziju daljnje ekspanzije, s posebnim fokusom na male i srednje gradove.
Iduće godine STOP SHOP planira omogućiti besplatne preglede madeža na čak 19 lokacija diljem Hrvatske. Koliko je važno da takve akcije budu dostupne svima, pa i u manjim sredinama poput Nove Gradiške, potvrđuje i dosadašnji uspjeh prethodnih kampanja. Time STOP SHOP pokazuje koliko ozbiljno shvaća svoju društvenu odgovornost i ulogu partnera u lokalnoj zajednici.
Za sve novosti o društveno odgovornim inicijativama, nadolazećim kampanjama i pogodnostima, pozivamo vas da posjetite službenu web stranicu STOP SHOP-a Hrvatska te pratite njihove društvene mreže, gdje možete pronaći sve aktualne informacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....