GUZE OD MILIJUN DOLARA

I Lady Gaga želi osigurati stražnjicu poput Lopez

Lady Gaga pala je tijekom nastupa u Montrealu što ju je nagnalo da stražnjicu osigura od ozljeda

ZAGREB - Kontroverzna pjevačica Lady Gaga odlučila je osigurati svoju stražnjicu, poput kolegice Jennifer Lopez koja je svoju prije nekoliko godina osigurala na vrtoglavih 27 milijuna dolara.

Lady Gaga odlučila se na ovaj potez jer je tijekom nastupa u Montrealu u sklopu svoje turneje Monster Ball pala na guzu dok je izvodila pjesmu “Teeth”, a incident ju je neodoljivo podsjetio na nedavni pad Jennifer Lopez na American Music Awardsu dok je izvodila pjesmu “Louboutins” te je i ona odlučila, poput J. Lo, ubuduće barem novčano profitirati od eventualnih ozljeda stražnjice.

Sve je počelo 1920.

I reality zvijezda Kim Kardashian nedavno je izjavila da želi osigurati guzu po uzoru na svog idola Jennifer Lopez. Starleta je naime iznimno ponosna kada njezinu stražnjicu usporede s legendarnom stražnjicom J. Lo.

Još jedna pop-diva koja svoju stražnjicu nije prepustila sudbini je i Beyonce: navodno ju je osigurala na skromna dva milijuna dolara. Glumica Angelina Jolie osigurala je cijelo tijelo na milijardu dolara, koliko otpada na pozadinu nije poznato.

Trend osiguravanja dijelova tijela slavnih osoba postoji još od 1920-ih, kada je glumac nijemih filmova Ben Turpin, svjetski poznat po očima koje gledaju “u križ”, osigurao svoje oči na 20.000 dolara za slučaju da ih više ne može staviti u tu poziciju.

Kada su počele kružiti glasine da je Jennifer Lopez osigurala tijelo na milijardu dolara, od čega je 27 milijuna otpalo na njen zaštitni znak, stražnjicu, pokrenuta je lavina medijske pozornosti.

Privlačenje sponzora

Zvijezde su shvatile da se tako mogu osigurati ne samo od eventualnih ozljeda nego i privući potencijalne sponzorske ugovore. Tipični primjer ovakve prakse je Mariah Carey, čije su noge za Gilletteovu kampanju “Legs of a Goddess” osigurane na nevjerojatnih milijardu dolara, što je samoj tvrtki donijelo silan publicitet i povećalo prodaju.

Playboyeva zečica, 20-godišnja Susana Alves, postala je slavna u Brazilu nakon što je na televiziji glumila sado-mazo kraljicu, a u zamjenu za poziranje na njihovim reklamnim plakatima jedna brazilska tvrtka osigurala je njezinu stražnjicu na dva milijuna dolara. Ovakva politika osiguravanja slavnih guza toliko je uobičajena u Brazilu da su u osiguravajućim tvrtkama smislili i naziv za tu vrstu osiguranja - “bumbum” police.

‘I moja je guza postala zvijezda’

ZAGREB - Iako se i Hrvatska može “pohvaliti” lijepim stražnjicama poznatih dama, one uglavnom ne razmišljaju o tome da ih osiguraju jer smatraju da je takva praksa rezervirana za svjetske zvijezde. Voditeljica Nikolina Pišek, tako, nema u planu osigurati niti stražnjicu, niti bilo koji drugi dio svoga tijela.

- Osiguranje dijelova tijela djelomično i dobar marketing, no ako je netko zbilja uvjeren da nešto na njemu “vrijedi zlata”, zašto to i ne bi osigurao - smatra voditeljica.

Pjevačica Danijela Martinović također nije razmišljala o osiguranju nekog svog dijela tijela, no ne otklanja mogućnost da i sama osigura svoju stražnjicu.

- S obzirom na to da je moja guza ovo ljeto postala “zvijezda”, zašto je onda ne bih osigurala od ozljeda? Prije bih se trebala zapravo informirati o tome jer ne znam što to točno znači kad osiguraš stražnjicu, ali vjerujem da ni J. Lo nije znala nego je jednostavno dobro zvučalo - kaže Danijela. ( Martina Kuterovac)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. svibanj 2024 13:00