BITKA ZA GLEDANOST

Nakon Nove TV i RTL Danas potukao središnji Dnevnik HTV-a

Središnja informativna emisija RTL Televizije, gledanošću je pretekla HTV-ov Dnevnik, pozicioniravši se na drugo mjesto po gledanosti u nas
 Saša Midžor Sučić/CROPIX

Dogodilo se ono što su mnogi očekivali: RTL Danas, središnja informativna emisija RTL Televizije, gledanošću je pretekla HTV-ov Dnevnik, pozicioniravši se na drugo mjesto po gledanosti u nas.

Podaci od srijede 24. studenog pokazuju da je najviše ljudi, njih 16,6 posto, gledalo Dnevnik Nove TV, 14, 3 posto publike pratilo je RTL Danas, a uz Dnevnik javne televizije bilo je 12,6 posto televizijskih gledatelja.

- Otkako smo krenuli s redizajniranom i duljom središnjom informativnom emisijom, najčešće smo bolji od javne televizije bili nedjeljom, kada imamo opću gledanost od otprilike 15 posto. Zadovoljan sam što je publika prepoznala i, očito, zavoljela koncepciju RTL Danas te da nam gledatelji iz dana u dan poklanjaju sve više povjerenja - kaže Ivan Lovreček s RTL Televizije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:27