SPECIJALIZIRANI PROGRAMI

Merlićevi razočarani jer Obiteljska TV nije prošla

Sport, glazba i biznis tri su teme kojima će se baviti novi specijalizirani kanali koji s emitiranjem kreću na proljeće iduće godine

ZAGREB - Sportski HOO TV, glazbeni CMC te gospodarstveno-informativni kanal Kapital Net dobili su koncesije za specijalizirane nacionalne kanale u multipleksu D koji bi trebali krenuti s emitiranjem u travnju 2011. godine.

Vijeće za elektroničke medije na jučerašnjoj sjednici odlučilo je da tako nakon Dome TV i RTL2, koji će krenuti 2. siječnja, upravo tim kandidatima dati zeleno svjetlo za pokretanje novih nacionalnih televizija.

Nepotpuna prijava

Na ovom natječaju tako još jednom nije prošla ponuda tvrtke GRP Media Ivana Ćalete, vlasnika OBN-a iz BiH te bivšeg suvlasnika Nove TV koji je predložio zabavni program Mega. Nisu prošli ni programi dječjeg RTL-Kockica, tvrtke Monutra sa zabavno-turističkim Kanalom 5 regional, te Dubravka Merlića, Željke Ogreste i Željka Matića koji su osmislili Novi kanal - Obiteljsku televiziju koje je ova odluka Vijeća vidno razočarala. Kandidatura Nove TV sa sportskim programom je odbačena kao nepotpuna.

Najteže će definitivno biti HOO TV-u iza kojeg stoji Hrvatski olimpijski odbor jer kreću od nule.

- Godišnje ćemo za emitiranje morati izdvojiti 9 milijuna kuna. Sportska televizija nije i neće biti projekt koji će se financirati iz proračuna HOO-a. Imamo i potencijalne partnere iz Grčke i Rusije, a vjerujem da ćemo naići i na interes oglašivača. Naš je interes afirmiranje i drugih sportova, a ne samo nogometa i košarke - kazao je tajnik HOO-a Josip Čop.

Škarica i Bratoš

Iza glazbene televizije CMC stoji tvrtka Autor čiji su osnivači predsjednik uprave Croatia Recordsa Želimir Babogredac, Nikša Bratoš, Igor Svilar, Drago Vidaković i Siniša Škarica, uglavnom ljudi iz glazbene branše. CMC se do sada emitirao kroz kabel i Max TV i bio prisutan u 450 tisuća kućanstva.

- CMC nije u potrazi za partnerima iako ne očekujemo u prvoj godini neku veliku dobit, što bi bilo i nerealno. Naša financijska predviđanja su da će nas emitiranje koštati oko 7 milijuna kuna godišnje. Trošak odašiljača i veza su oko 2,7 milijuna kuna godišnje, koncesija 450 tisuća godišnje, a tu su i troškovi produkcije koji su visoki - kazao je izvršni direktor CMC-a Mario Kovač.

Vlasnik Kapital Neta Dragan Ćuća kaže da je kroz pet godina postojanja u do sada regionalnu televiziju uloženo oko 4,5 milijuna eura, a tehnički dio je osiguran još dok je tvrtka prvenstveno egzistirala kao producentska kuća.

- Ostao nam je manji dio posla, dodatno ulaganje u program i ljude i do kraja 2011. trebalo bi nas biti oko 40-ak u ekipi. Nadamo se i partnerima, jer se ne smije zanemariti činjenca da je vrijeme krize - zaključio je Ćuća.

RTL Televizija iznenađena je odlukom Vijeća za elektroničke medije te najavljuju tužbu protiv ove odluke.

“Smatramo da smo bez opravdanog razloga zanemareni u ovom procesu s obzirom da bi RTL Kockica ponudila visko specijalizirani sadržaj, veliko iskustvo RTL-a i dobar poslovni plan”, stoji u priopćenju RTL Televizije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 13:37