TV PROJEKTI

Vrtoglavih 2,5 milijuna eura za ‘Hrvatska traži zvijezdu’

Budžet za ‘HTZ’ nadilazi onaj za ‘Farmu’ Nove TV koja je samo za prvu sezonu tog showa izdvojla oko dva milijuna eura

ZAGREB - Trenutno najskuplji TV projekt u Hrvatskoj je RTL-ov licencni show “Hrvatska traži zvijezdu . Kako neslužbeno doznajemo, taj show po sezoni košta oko 2,5 milijuna eura, u što su uračunate i audicije rađene po hrvatskim gradovima. Naravno da tu informaciju na RTL-u nisu željeli potvrditi, ali taj iznos, koji se izdvaja za cjelokupni produkcijski paket HTZ-a, navodno uvelike nadilazi budžet reality showa Nove TV “Farma”.

Naime, nakon što su na Novoj TV sagradili cijelu infrastrukturu potrebnu za emitiranje tog showa (a priča se da je to koštalo oko dva milijuna eura), daljnje sezone “Farme”, što je i logično, nisu bile ni približno toliko skupe. Treba gledati i produkcijske standarde emisija uživo, koje su ujedno i najskuplji dio u svakom takvom projektu, a ako je prema tome suditi, RTL, bez obzira na recesiju, nije štedio na svom udarnom projektu.

Planska priprema

- RTL Televizija je krajem prve sezone showa ‘Hrvatska traži zvijezdu’ isplanirala unapređenje druge sezone. Gledatelje od travnja, kada počinju emisije uživo, očekuju brojni noviteti: veći studio, bolja scenografija, više videoelemenata te bend uživo kao pratnja našim kandidatima. Stoga će druga sezona biti tehnički zahtjevnija od prve - rekla je glasnogovornica RTL-a Nataša Roksandić.

Recesija nije smanjila ni glavnu nagradu u trećoj sezoni “Farme” te će ona, kao i do sada, iznositi maksimalno pola milijuna kuna, no je li se na nekim drugim segmentima štedilo, nismo uspjeli doznati.

- Nova TV u pripremi svojih projekata pristupa planski te smo u obzir unaprijed uzeli sve faktore, kao što su okolnosti gospodarske situacije. Budući da se radi o jednom od najuspješnijih formata naše vlastite produkcije, postojeća infrastruktura i kapaciteti garantiraju da će gledatelji i ove sezone gledati visokokvalitetan proizvod, i produkcijski i sadržajno - kažu na Novoj TV.

Međutim, kriza je ipak dohvatila “Doru”. Elizabeth Homsi, urednica Zabavnog programa HTV-a, otkriva da će se na najgledaniju priredbu njezina dijela programa (lanjska gledanost “Dore” bila je 20,4 posto) ove godine utrošiti dvadeset i pet posto manje novca, ali obećava da televizijski gledatelji to neće primijetiti.

- Napravit ćemo pravi televizijski show kakav svi s pravom i očekuju - tvrdi Elizabeth Homsi.

Polovica za produkciju

- U Opatiju se početkom ožujka seli oko 150 televizijskih profesionalaca, a prijenos ćemo realizirati s jedanaest kamera, od čega će devet biti u samoj Kristalnoj dvorani hotela Kvarner, a dvije u green-roomu. Kad se ljudima iz naše programsko-producentske ekipe pridodaju ljudi zaduženi za montažu scenografije, ljudi iz pressa, weba, akreditirani novinari, izvođači i njihove ekipe, mislim da se može reći da će 5. i 6. ožujka u Opatiji ukupno biti oko 800 sudionika ‘Dore’ - kaže Elizabeth Homsi, koja nije željela reći koliko cijeli projekt stoji. Stručnjaci procjenjuju da “Dora” s maksimalnim uštedama ne može stajati manje od dva milijuna kuna, od čega polovica otpada na produkciju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 12:12