GULI STRANCE

Istarski ugostitelj priznao: 'Imam jedan cjenik za domaće, drugi za strane goste'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 06.04.2016. u 13:26

Split, 010113.
Fiskalne blagajne.
Splitskim ugostiteljima danas je prvi sluzbeni dan kada moraju poceti koristit fiskalne blagajne.
Foto: Duje Klaric /
Duje Klaric / CROPIX

Vlasnik Roxy bara iz Rovinja koji je ovih dana dospio u medije zbog računa za dva capuccina koje je naplatio paprene 72 kune, priznao je da ima jedan cjenik za domaće, a jedan za strane goste, piše Glas Istre.

Na samom početku razgovora kazao je da se vrlo neugodno osjeća u svojoj koži jer je postao predmetom diskusija pa i neugodnih komentara sugrađana i drugih.

- Ovakvu medijsku pažnju smatram da nisam zaslužio, tim više jer nikome nisam učinio ništa nažao. Istina je da sam za strane goste dignuo cijenu, no nitko ne pita zbog čega. Dakle, prvo što želim demantirati je to da sam domaćem gostu naplatio 72 kune za dva kapučina, jer svi koji zalaze u moj objekt upoznati su s postojanjem dva cjenika - za domaće i strane goste. Račun koji je došao do medija naplaćen je stranim gostima, a od domaćih uzet sa stola i podmetnut kao njihov – objašnjava Damir Humar, vlasnik Roxyja.

Humar kaže da nema govora o guljenju iz razloga što se cjenik nalazi na stolu pa svatko može pogledati koliko šta košta. Uostalom, komentira dalje, ovakve cijene nisu neuobičajene u Rovinju te nas upućuje da malo prošećemo i istražimo što se u gradu i po kojoj cijeni prodaje.

Njegova cijena odskače od ostalih terasa na rivi jer, tvrdi Humar, 'njegova' terasa, koja je na jednom mjestu bila duže od desetljeća, odlukom gradonačelnika Rovinja premještena na drugu lokaciju, bez ikakvog ranijeg nagovještaja i obavijesti da bi mu to pred sezonu moglo biti naloženo.

Ono što nije u redu, veli Hubor, način je kako se Grad odnosno gradonačelnik ponio prema svom ugostitelju. Jer, kako objašnjava, da je ranije znao da će biti premješten a njegova terasa dodijeljena nekom drugom, pitanje je bi li se i ove sezone bavio ugostiteljstvom ili bi uzeo neku drugu lokaciju pa i posao.

- Doveden sam pred gotov čin po sistemu "uzmi ili ostavi". A ne znajući što mi se sprema u svoj sam objekt uložio novac koji sad trebam zaraditi i vratiti. Eto, to je razlog zbog kojeg sam podigao cijene, uz činjenicu da danas moji konobari i ja moramo hodati 130 metara od šanka do stola na terasi za jednu kavu. Znam da će sad većina opet reći što si taj umišlja, ali na trenutak neka se svi koji me optužuju pokušaju naći u mojoj koži i u situaciji kada sve ono što sam učinio i uložio na prvoj terasi, poput kupovine i instaliranja vanjskih kamera i WiFi-ja, sada mogu baciti u more. Sve je otišlo u vodu samo jednim potezom i odlukom gradonačelnika Rovinja, pojašnjava vlasnik Roxy bara za Glas Istre.

No, najgore od svega jest što je priča o ugostiteljima koji strancima naplaćuju veće cijene stigla i do stranih medija, pa su ju prenijeli i neki Njemački poput Focusa i Süddeutsche Zeitunga...

 

Kako bismo novi Jutarnji.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Jutarnji.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice ili kliknite na link i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo