MARTINA TOMČIĆ ŠOKIRANA

NAŠA POZNATA OPERNA PJEVAČICA UMALO OSTALA BEZ LJETOVANJA 'Dan prije puta SMS-om su mi otkazali smještaj, a onda mi pokušali uzeti 90 posto iznosa!'

 
 Tom Dubravec / CROPIX / Tom Dubravec / CROPIX

Poznata hrvatska operna pjevačica i česta članica žirija natjecateljskih glazbenih emisija Martina Tomčić gotovo je ostala bez ljetovanja jer joj je agencija dan prije puta javila SMS porukom da apartman koji je rezervirala više nije dostupan za smještaj koji nisu sami otkazali.

- Samo dan prije puta otkazali su mi smještaj koji smo bukirali još u lipnju, ponudili su mi zamjenski 25 kilometara dalje, ali najviše me naljutilo kad sam shvatila da su nam pokušali uzeti 90 posto iznosa od cijene za taj smještaj koji su nam otkazali - ispričala je Martina Tomčić za Dnevnik.hr.

Tomčić je za svoju obitelj rezervirala smještaj još 20. lipnja na jednom od hrvatskih otoka od 10. kolovoza putem stranice Booking.com. Stigla im je i potvrda da je rezervacija uspješno obavljena, ali 9. kolovoza stigla joj je SMS poruka hrvatskog turističkog servisa Adriatic.hr, kojom je obavještavaju da rezervirani smještaj nije više raspoloživ. Ponudili su joj jedan zamjenski, ali ne u istom mjestu, čak ni na istom otoku, već na kopnu, dvadesetak kilometara dalje.

- Na moje prijetnje da ću ih tužiti, iz Adriatic.hr-a su mi poslali mail da im je žao što se to dogodilo, da su dali opcionalnu ponudu u drugom gradu te ako nam to ne odgovara da odemo na Booking.com i tražimo druge lokacije. I onda dodaju da ukoliko nađemo novi smještaj i izvršimo rezervaciju za njega, tada će nam osloboditi blokirani iznos na kartici - priča Tomčić, dodajući da je tek u tom trenutku postala svjesna kako bi joj agencija mogla čak i uzeti novac za smještaj koji su sami otkazali.

Javila se zatim na Booking.com.

- Odmah su mi ponudili nekoliko zamjenskih smještaja u istom mjestu i obećali podmiriti razliku ukoliko se odlučimo za skuplji smještaj. U konačnici smo dobili duplo skuplji smještaj, a Booking plaća razliku u cijeni, tako da o njima imam samo riječi hvale - kaže Tomčić, koju je posebice razljutio pokušaj Adriatica da joj s računa, kako kaže, skine 90 posto iznosa od cijene prvotno bukiranog apartmana.

Prema pravilima Bookinga, ukoliko osoba otkaže rezervaciju dan prije termina naplaćuje joj se cijeli iznos, a ako se otkazuje do tri dana prije naplaćuje se 50 posto. No, o uzimanju 90 posto iznosa i to kad agencija otkaže, tvrdi da nigdje nema ni slova.

Goran Vrgoč, vlasnik i direktor agencije Adriatic.hr, to demantira.

- To nije moguće, naplaćuje se samo ako gospođa otkazuje smještaj. Sve iz priče stoji osim da smo tražili 90 posto novca. Taj dio nema veze sa životom. To je gospođa nešto skroz krivo razumjela, prvi put to čujem - rekao je Vrgoč, koji je nekoliko puta ponovio kako mu je jako žao zbog svega, ali da se radi o nečemu na što njegova agencija nije mogla utjecati jer se zna dogoditi da iznajmljivači u zadnji tren otkažu, kaže Vrgoč za Dnevnik.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 14:13