Oglasi na internetu lani skočili 50 posto

ZAGREB - Velika Britanija ušla je u povijest kao prva država u kojoj je internet oglašavanje preteklo televizijsko, pa tako udio internetskog oglašavanja sada iznosi 23,5 posto, televizijsko 21,9, a oglašavanje u tisku 18,5 posto. U prvih šest mjeseci britanske su kompanije na online oglašavanje potrošile nevjerojatnih 1,75 milijardi funti, a prije samo deset godina ta brojka iznosila je “tričavih” 19 milijuna funti.



Idealno za turizam



U online oglašavanje uključeni su baneri, specijalizirani oglasi, tražilice, reklame putem mailova i brojni drugi načini oglašavanja. Britanski marketinški stručnjaci imaju razloga za otvaranje šampanjca, jer se internet oglašavanje sve više širi, a rast tog tržišta sve je veći. Stoga i sami očekuju da će sljedećih godina zarada od internet ogl...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2025 07:23