REDIZAJN

POŠTANSKI ROG ZA DIGITALNO DOBA Hrvatska pošta predstavila novi logotip i vizualni identitet

 
 

ZAGREB – Hrvatska pošta od danas posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom. Polazeći od metoda i načela suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija, stari logotip Hrvatske pošte je redizajniran i reduciran na osnovne forme.

Ovaj pristup promjeni vizualnog identiteta tvrtke rezultirao je prepoznatljivim oblikom poštanskog roga koji oduvijek simbolizira poštansku djelatnost. Ujedno ostvaruje i novu asocijaciju koja je u skladu s vremenom u kojem živimo, a to je simbol geolokacijske oznake (engl. location pin). U postupku novog brendiranja Hrvatske pošte sačuvane su razlikovne specifičnosti tvrtke poput boje i simbola, a logotip je istodobno osuvremenjen.

Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte: „Hrvatska pošta se u posljednjih nekoliko godina...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:23