'DA SE BOLJE RAZUMIJEMO'

PUPOVAC ZA JUTARNJI OTKRIO POZADINU ĆIRILIČNIH JUMBO PLAKATA Škorin stožer: Nakon 22.12., SNV će puno bolje razumjeti svoju ulogu u hrvatskom društvu

Kampanja za toleranciju trebala bi trajati do kraja godine, a plakati predsjedničkih kandidata bit će postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci
 CROPIX
Kampanja za toleranciju trebala bi trajati do kraja godine, a plakati predsjedničkih kandidata bit će postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci

“Kolinda Grabar-Kitarović - Predsjednica. Jer Hrvatska zna”, “Zoran Milanović - Normalno, predsjednik s karakterom”, “Miroslav Škoro - Sad il’ nikada!” - izborni su slogani troje glavnih predsjedničkih kandidata koji se od jučer na jumbo plakatima mogu vidjeti ispisani i na ćirilici. Na dnu tih plakata stoji SNV na latinici i ćirilici, te slogan “Da se bolje razumijemo”.

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje “Da se bolje razumijemo” koju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće, a čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice. Kampanja bi trebala trajati do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.

Zadnja faza

- Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja razlika, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 23:43