KREATIVCI NA DJELU

URNEBESNO SMIJEŠNO Natječaj za novi slogan HŽ-a izazvao masovnu sprdnju na Twitteru

HŽ-ov poziv studentima da osmisle najkreativniji slogan vezan uz željeznički promet, koji će biti korišten u promotivne svrhe, rezultirao je masovnom sprdnjom na Twitteru na račun te državne tvrtke.

Naime, ta je državna tvrtka, koja posluje s ogromnim gubicima i u velikoj je krizi, odlučila angažirati isključivo studente, a ne specijaliziranu agenciju, jer nagrade su takve da mogu motivirati jedino i samo studente. Prva je nagrada InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe, druga je putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe, a treća promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza, u vrijednosti od samo 89,09 kuna.

Na Twitteru je kreiran poseban hashtag #HŽslogan gdje ljudi daju svoje prijedloge, a neki su doista urnebesno smiješni i reflektiraju situaciju u kojoj se Hrvatske željeznice nalaze.

"Ljeti bez klime, zimi bez grijanja", "Uvijek može sporije", "U kupeu usred mraka nigdje mjesta nigdje zraka", "Pjesma za kampanju HŽ-a: "Ostala si uvijek ista", "Mi ne kasnimo, vrijeme žuri", "Bitno je sudjelovati" samo su neki od tweetova, a svakih par sekundi stižu novi. Ako se HŽ odluči u kampanji našaliti na vlastiti račun, njihovom marketinškom timu bit će doista teško odlučiti se za najbolji jer svi su odlični.

















































































































Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 02:47