OŠTRA KONKURENCIJA

STIGLO IM 300 PRIJEDLOGA Nakon masovne sprdnje na društvenim mrežama HŽ odabrao novi slogan

Split, 030809.Danas u 15.10 je krenuo prvi vlak u pravcu Zagreba nakon tragedije koja se dogodila 24.7. kada je nagibni vlak iskocio iz tracnica kod mjesta Rudine pored Kastela pri cemu je poginulo sestoro putnika a pedesetak ih je bilo ozljedjedjeno. Hrvatske zeljeznice bile su pod pritiskom kritike javnosti zbog odrzavanja tracnica i vlakova. U vlaku je na polasku u Splitu bilo gotovo stotinu domacih i stranih putnika koji nisu iskazivali strah zbog nedavne nesrece.Na fotografiji: vlak krece tocno na vrijeme.Foto: Nikola Vilic / CROPIX
 Nikola Vilić / CROPIX

U oštroj konkurenciji od 300 slogana, 'Putovanje s pogledom' kojeg je na adresu HŽ-a poslao Luka Markasović s Elektrotehničkog fakulteta u Osijeku odnio je pobjedu u netom završenom natječaju državne mega tvrtke, javlja Tportal.

Markasović je osvojio InterRail kartu za cijelu Europu za dvije osobe u vrijednosti 3.412,24 kuna.

Podsjetimo, HŽ Putnički prijevoz raspisao je polovicom travnja natječaj za najkreativniji slogan u kojem su pozvali studente da ga osmisle i pošalju.

'Jer bolje niste ni zaslužili', 'Doživite vožnju povijesnim prugama Franza Jozefa', 'Ista čarolija već više od sto godina', 'Kad stignemo, stignemo', 'Život vam prebrzo prolazi? Vozite se svakodnevno s HŽ-om!', 'Jer sporije ne može' - bili su samo neki od duhovitih prijedloga koje su ogorčeni putnici već prvoga dana ostavili na društvenim mrežama HŽ-a.

Sa sloganom 'Putovanje je uvijek dobra ideja', drugo mjesto i dva besplatna putovanja na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj u vrijednosti od 1.416,00 kuna, osvojio je Matija Marković s Filozofskog fakulteta u Rijeci, a treće mjesto i poklon paket HŽ-a, sa sloganom 'Povezani tradicijom', Karlo Repić s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 18:06