EKSKLUZIVNI RAZGOVOR

'ZAŠTO NISAM USPJELA SMANJITI BROJ PREDMETA U ŠKOLAMA' I Ljilja Vokić htjela je provesti reformu

'Nijedna stručna skupina ne da sa se dira njen predmet, a ne misle na učenike'
 Damjan Tadić/CROPIX
'Nijedna stručna skupina ne da sa se dira njen predmet, a ne misle na učenike'

Nekadašnja je HDZ-ova ministrica prosvjete, dugogodišnja ravnateljica zagrebačke VII. gimnazije, Ljilja Vokić, komentirajući ovih dana najave koje stižu o smjernicama nacionalne strategije obrazovanja, izjavila da je i sama htjela integrirati neke srodne predmete, no da ju je u tome, 1990-ih, spriječio “stručni egoizam pojedinih grupa”.

Što ste konkretno htjeli napraviti po pitanju predmeta u školama u to doba, u vrijeme vašeg mandata?

- Smatrala sam korisnim spajati predmete i tako rasteretiti program. Nisam to radila napamet. Biologija je, primjerice, doista preopširna. Mi smo 1995. proveli istraživanje, anketirali smo učenike osmih razreda u zagrebačkim, riječkim, splitskim i osječkim školama. Čak 64 posto ih je reklo da smatra da je, primjerice, kemija preteška. U Švi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2025 06:57