ULTRAJEFTINI LET

'MISLIO SAM DA JE OVO JEDINSTVENA PRILIKA ILI NEKA GREŠKA, A MOŽDA I OBOJE' Velika aviokompanija zabunom prodavala karte u prvoj klasi s 95% popusta

 
 Terence Ong/Wikimedia Commons

Aviokompanija Cathay Pacific je obznanila da će priznati karte za prvu i poslovnu klasu koje su neki sretnici nabavili za mnogo manji iznos od uobičajene cijene, piše BBC.

Tvrtka koja ima sjedište u Hong Kongu je greškom prodala sjedišta u poslovnoj klasi na letovima iz Vijetnama do New Yorka po cijeni od 675 dolara za povratnu kartu. Karte na ovoj ruti u srpnju i kolovozu uobičajeno koštaju 16.000 dolara, pa i više.

Tvrtka je priznala da se radilo o pogrešci, ali će svejedno priznati kupljene karte.

- Sretna 2019. svima, uključujući i onima koji su kupili naše dobro, VRLO dobro specijalno novogodišnje iznenađenje. Da, napravili smo pogrešku, ali radujemo se vašem putovanju s kartama koje ste kupili. Nadamo se da će vam to učiniti 2019. godinu posebnom, naveli su iz kompanije na Twitteru.

Cijene putnih karata su 31. prosinca na internetu otkrili blogeri koji pišu o putovanjima, a Cathay Pacific ih je naglo povukao iz prodaje, no ne prije nego su ih se neki sretnici domogli.

Mac Jaehnert iz Milwaukeeja je jedan od njih: kupio je kartu u prvom razredu na letu od Bostona do Hong Konga, a u poslovnoj klasi na letu dalje do Hanoija. Sveukupno ga je to koštalo 1.220 dolara.

Za BBC kaže da je oduvijek sanjao o letu u prvoj klasi, ali s obzirom da kao bloger i koordinator društvenih mreža u jednoj tehnološkoj kompaniji nema velika primanja, najčešće je putovao u ekonomskoj klasi.

- Jednosmjerna karta u prvom razredu na letu Cathay Pacifica sigurno košta 18.000 dolara, a to je prilično izvan mojih gabarita. Izračunao sam, karte sam dobio uz oko 95 posto popusta, izjavio je.

- Pomislio sam da ovo mora biti prilika kakva se pruža samo jednom u životu ili pogreška u cijeni, a možda i oboje, dodao je, oduševljen činjenicom da će mu jeftina karta biti priznata.

Nije poznato koliko još ljudi je uspjelo kupiti ovakve karte.

Inače, ova pogreška Cathay Pacific dovodi u nove nevolje, nakon što su u zadnje vrijeme poslovali s gubitkom. Kompanija se bori s konkurencijom, a pogotovo s niskotarifnim kineskim prijevoznicima koji lete iz Hong Konga, Kine i jugoistočne Azije.

Cathay Pacific je nedavno bio žrtva hakiranja podataka, kad su ugroženi bili osobni podaci 9,4 milijuna putnika. Mjesec dana prije morali su jedan od svojih zrakoplova ponovno prebojati nakon što je natpis na zrakoplovu bio pogrešno ispisan: 'Cathay Paciic'.

Avioprijevoznici često prihvaćaju karte koje su prodane greškom, ali se praksa u takvim slučajevima razlikuje od kompanije do kompanije i ovisi o konkretnim okolnostima.

Na primjer, Singapore Airlines je 2014. priznao karte koje su bile prodane za manje od polovice prave cijene. United Airlines je ipak otkazao let preko Atlantika koji je bio rasprodan po cijenama manjim od 100 dolara zbog neispravnog softvera godinu dana kasnije, piše BBC.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 10:27