Prije 15 ili 20 godina predbožićno doba za roditelje značilo je vrijeme hodočašćenja po trgovinama s igračkama. Primjerice, u anketi Jutarnjeg iz 2006., na pitanje kupuju li inače djeci igračke kao božićni dar, većina roditelja, njih 51 posto, odgovorila je potvrdno. Tada su u Hrvatskoj radila čak tri velika lanca: Turbo limač, One2Play i Denis. Od njih tri do danas je preživjela trgovina s igračkama Denis, čiji su računi samo ove godine blokirani 9 puta.
Propast kraljeva igračaka
Uvjerljivo najveći igrač na domaćem tržištu igračaka bio je Turbo limač. 2006. je poslovao na 51 lokaciji po Hrvatskoj te 12 lokacija u regiji, što je bio vrhunac poslovanja ovog imperija igračaka. Ipak, dvadesetogodišnja priča završila je zatvaranjem preostalih 29 poslovnica 2011., uslijed s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....