Novi, bolji i moderniji

Testirajte novi izgled portala Jutarnji.hr, osvojite nagradu i pomozite nam da budemo bolji!

Najčitaniji i najposjećeniji hrvatski internetski portal, Jutarnji.hr, uskoro će izgledati potpuno drugačije. Na 18. rođendan Jutarnjeg lista, Jutarnji.hr ulazi u završnu fazu prelaska na novi dizajn!

Od pokretanja portala Jutarnji.hr prošlo je više od 10 godina. Danas je najposjećeniji u Hrvatskoj: samo u ožujku posjetilo ga je 1,241.094 jedinstvenih korisnika, gotovo 20 tisuća korisnika više nego prvog sljedećeg konkurenta, prema podacima DotMetrics Audience istraživanja.

Čitatelji su u ožujku otvorili više od 119 milijuna stranica, a osobito smo ponosni na to što od svih hrvatskih portala čitatelji na Jutarnjem provode daleko najviše vremena - naime, korisnici su na portalu Jutarnji.hr prošli mjesec proveli čak 2,841.820 sati. Da, dobro ste pročitali, dva milijuna, 841 tisuću i 820 sati.

'Zahvalni smo čitateljima na vjernosti'
"Prvi dani travnja donijeli su potvrdu kako je Jutarnji.hr i u ožujku bio najposjećeniji portal u Hrvatskoj, a više od svega veseli nas zadnja faza redizajna portala Jutarnji.hr. Čak 1,241.094 stvarnih korisnika, koji su vijesti iz Hrvatske i svijeta pratili upravo na Jutarnji.hr, a pogotovo duljina njihova zadržavanja na portalu kao i broj pregledanih stranica, dokaz su kako je kvaliteta sadržaja jedini ispravan smjer za zadržavanje postojećih i privlačenje novih korisnika.

Neizmjerno smo zahvalni našim čitateljima na vjernosti, a najbolji način da im to i pokažemo jest da im damo mogućnost da sudjeluju u redizajnu te im pružimo najbolji medijski proizvod na tržištu
", izjavila je Helena Vince Ćurko, voditeljica marketinga digitalnih izdanja EPH.

Vrijeme je za promjene

Unatoč impresivnim brojkama, došlo je vrijeme za promjene koje će, nadajmo se, biti veliki korak naprijed - prošlo je sedam godina od posljednjeg velikog redizajna, što je za svijet interneta vrlo dugačko razdoblje. Način na koji ćemo publiku upoznati s novim dizajnom prvi je primjer najbolje svjetske prakse u regiji.

Radi se o postupnom pokretanju i predstavljanju novog dizajna. Naš je cilj omogućiti svim našim čitateljima da svojim mišljenjima, savjetima, kritikama i prijedlozima pomognu učiniti novi portal Jutarnjeg najboljim što može biti.

Evo i kako: novim stranicama portala Jutarnji.hr možete pristupiti na adresi novi.Jutarnji.hr. Do 6. svibnja čitatelji će moći posjetiti i stari i novi portal, na kojem će nam moći napisati svoje mišljenje o novom izgledu. Svaku ćemo poruku uzeti u obzir i iskoristiti kako bi novi portal ispunio sva očekivanja naših posjetitelja.

'Želimo čuti naše korisnike'
"U fokusu redizajna weba Jutarnji.hr su naši korisnici. Smjer u kojem ćemo ići uvelike će ovisiti o njihovim željama i navikama. Umjesto da razvijamo komplicirane funkcionalnosti, vrijeme i resurse uložili smo u razvoj sustava mjerenja koji će nam pomoći da bolje razumijemo kako Vi koristite Jutarnji.hr. Umjesto da kažemo ‘mi znamo što korisnici žele’, želimo čuti naše korisnike.

Novi Jutarnji.hr nikada neće biti završen. Njegov razvoj vidimo kao stalan proces u kojem ćemo konstantno tražiti nove i naprednije načine da informiramo naše korisnike
", izjavio je Filip Topol, voditelj digitalnog razvoja i tehnologije EPH.

Novi portal Jutarnji.hr napravljen je u responsive tehnologiji, što znači da mu korisnici mogu pristupati putem raznih uređaja, odnosno mobitela, računala i tableta. Budući da se radi o jednoj platformi, a ne dvije odvojene kao dosad, uskoro će i korisnici mobilnih uređaja, osim najnovijih vijesti i aktualnih događaja, moći koristiti i druge povezane sadržaje koji su se do danas mogli pronaći samo na desktop verziji portala.

Naš tim developera kontinuirano će raditi na novom portalu kako bismo ga neprestano poboljšavali, unapređivali njegov izgled i funkcionalnost.

Promjene će se događati svakoga dana - neke će biti vidljive našim posjetiteljima, a neke će olakšati život našim novinarima i urednicima.

'Obećajemo mnoštvo, noviteta, promjena i poboljšanja'
"Krajem prošle godine, kada smo učvrstili poziciju najznačajnijeg digitalnog izdavača u regiji, obećali smo našim korisnicima i oglašivačima mnoštvo noviteta, promjena i poboljšanja na svim digitalnim proizvodima EPH grupacije. Novi portal Slobodne Dalmacije u veljači, novi portal Živim u ožujku te sada novi Jutarnji.hr dio su ispunjenja tih obećanja i početak potpune preobrazbe našeg digitalnog poslovanja u 2016.

Pozicija vodećeg portala u zemlji uz gotovo milijun i tristo tisuća čitatelja svakog mjeseca na Jutarnji.hr, visoko su podigli kriterije i očekivanja koja moramo ispuniti ovim projektom. Od dobrog napraviti još bolji proizvod, a pritom ne ispustiti ni najmanji dio onog što je našim korisnicima bitno na postojećem portalu. Hvala čitateljima na povjerenju koje su nam ukazivali do sada. Bez njih ne bismo bili u ovoj poziciji danas, ali isto tako, ne želimo završiti i lansirati novi Jutarnji.hr bez njih.

Zato 30 dana prije starta novog portala Jutarnji.hr, otvaramo vrata svima koji žele vidjeti, testirati i dati feedback na svoj omiljeni portal. Novi portal potpuno je funkcionalan već danas, popunjen svim vijestima i dostupan na svim uređajima kao i stari. O novom portalu Jutarnji.hr ćemo još puno pričati u ovih 30 dana. Stoga u narednom periodu prepuštam riječ čitateljima, a na nama je da sad, dodatno oplemenimo novi Jutarnji.hr i skrojimo odijelo po mjeri naših korisnika.

Veliko hvala cijelom timu digitalnih stručnjaka koja sudjeluje na projektu i redakciji Jutarnji.hr koji su omogućili da ovo izvedemo u rekordnom roku! Rad na novom Jutarnji.hr za nas danas ne završava, tek počinje"
, izjavio je Dejan Orešković, direktor digitalnih operacija EPH.

Sudjelujte u promjenama

U tim promjenama možete sudjelovati i vi, stoga popunite upitnik i recite nam svoje mišljenje. Također, uskoro ćete moći sudjelovati u velikoj nagradnoj igri i osvojiti vrijednu nagradu - mjesec dana testiranja novog Mercedesa E klase!

'Sad je vrijeme za novi veliki korak naprijed'
"Sedam je godina prošlo od posljednjeg osjetnijeg redizajna našeg portala. Puno je to vremena, osobito za svijet interneta, tijekom kojeg je naš portal doživio golem napredak. Sad je vrijeme za novi veliki korak naprijed. U idućih mjesec dana postupno ćemo prijeći na redizajniran portal. Taj put neće biti lak, ali uvjeren sam da će se konačni proizvod svidjeti čitateljima.

A zahvaljujući redakciji kojoj imam čast biti na čelu i koja je daleko najzaslužnija za to što smo najčitaniji hrvatski portal, jednako sam siguran da ćemo tu poziciju ne samo zadržati nego i dodatno učvrstiti
", izjavio je Siniša Sušec, glavni urednik portala Jutarnji.hr.

Dobro nam došli!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 19:05