EL PAJARO SLETIO!

VIDEO Modrić istrčao na Bernabeu: 'S Realom želim osvojiti sve. Spreman sam zaigrati već protiv Barce!'

AP

NOVO 16.49 - U ime Hrvatskog nogomentog saveza čestitam Luki Modriću potpis ugovora s Realom - bilo je prvo što je kazao Šuker. Prvi čovjek Rusanove apostrofira da je veliki igrač došao u veliki klub.

- Ogromna je to stvar za hrvatski nogomet, ali i za hrvatsku reprezentaciju.

- Fantastična je stvar za hrvatski nogomet potpis Luke Modrića za Real! Znate, jedna činjenica je najbitnija. Real ne kupuje bilo koga, Real kupuje samo velike igrače - kazao nam je Jarni, opširnije izjave Šukera i Jarnija pročitajte OVDJE!

15.06 - Konačno se novinarima obratio i Luka Modrić: 'Uzbuđen sam, posebno jer je moj transfer u Real toliko dugo trajao. Sretan sam i ponosan jer samo došao u najveći klub na svijetu'.

Na pitanje zašto je izabrao Madrid, Luka je rekao:

- Volim tehnički nogomet kakav Real igra. Mogu igrati bilo koju poziciju u veznom redu, no trener će odlučiti gdje će me staviti kako bi najviše pomogao u ostvarenju klupskih ciljeva.

- Ovo je bilo izuzetno teško razdoblje za mene, mjesec dana nisam trenirao s momčadi. Jedva čekam prvi trening u Madridu. Dolazak ovdje je najveći izazov u mojoj karijeri. Ovdje imam sve što trebam, najboljeg trenera, najbolje suigrače... Nadam se da ću se madridskoj publici predstaviti u najboljem svjetlu

- Nisam još razgovarao s Mourinhom, budemo valjda na treningu. Igrači koji su me najviše oduševili u karijeri? Totti i Boban! Boban posebno.

- Moj prvi izazov u Realu je da izborim mjesto u prvih 11. Osjećam se spremno. S Realom ove sezone želim osvojiti sve - Ligu prvaka, Kup i prvenstvo.

- Moram biti iskren, fizički nisam u top izdanju. Trebat će mi nekoliko utakmica da dođem do vrhunske razine.

- Ne ljutim se na Levya i ljude iz Tottenhama. Zahvalan sam im jer sam tamo proveo četiri predivne godine.

- Prije Eura sam doznao da me Real želi. Nema nekog posebnog razloga zašto sam uzeo brojj 19. Taj broj je bio slobodan i meni se sviđa...

- Osjećam se dobro. Trebao bih još trenirati s momčadi, ali sam spreman zaigrati protiv Barcelone.

NOVO 15.01 - Na konferenciji za novinare pojavili se Emilo Butrageno i Luka Modrić. Prvi se novinareima obranio legendarni napadač Madrižana, a danas jedan od čelnika kluba: Butragueño: 'Čeka ga velika odgovornost, ali mi smo presretni jer je igrač Lukinog kalibra odlučio pojačati naš klub'.

14.50 - Gotovo je predstavljanje na travnjaku Santiago Bernabeua. Slijedi konferencija za novinare

14.48 - Luka Modrić će u Realu nositi dres sa brojem 19. Luka se trenutno nalazi na travnjaku Bernabeua gdje se predstavlja novinarima. Marca piše kako je transfer Modrića jedan od najvećih u povijesti kluba.

14.18 - Luka Modrić je prošao liječnički pregled, ali predstavljanje koje je bilo zakazano za 13.00 pomaknuto je na 14.00 sati. Posljednje vijesti iz Madrida govore kako kraljevski klub još nije obavio sve detalje do kraja, te se još uvijek ne zna kada će biti službeno predstavljanje na kojem bi se Modrić trebao obratiti navijačima i novinarima. Modrić će tjedno u Realu zarađivati 150.000 eura

12:56 - Luka modrić trenutačno prolazi liječnički pregled, a njegovo službeno predstavljanje na Santiago Bernabeuu pomaknuto je sa 13.00 na 14.00 sati. Domišljati španjolski novinari već su Luki nadjenuli nadimak - El Pajaro. Što na hrvatskom znači PTICA.

NOVO 12:40 - Nakon što je sletio u Madrid, po Luku Modrića je stigao luksuzni terenac bijele boje koji je najboljeg hrvatskog nogometaša odvezao na liječnički pregled koji je u tijeku

NOVO 12:20 - Svaka čast. Luka je stigao u najveći klub na svijetu i drago mi je da je završilo na takav način - rekao je Robert Prosinečki koji priznaje da nije pozorno pratio zbivanja oko trasnfera jer je bio zauzet svojim stvarima, ali ne krije da točno zna kako se Modrić sada osjeća. Jer, Žuti je i sam bio u sličnoj situaciji prije dva desetljeća, kada je iz Crvene zvezde stigao na Santiago Bernabeu kao jedna od najvećih zvijezda europskog nogometa... što je još veliki Prosinečki poručio Luki pročitajte OVDJE

NOVO 11:41 - Potpisom za Real Luka Modrić samo je utvrdio poziciju broj 1 na all-time listi najvećih transfera hrvatskih nogometaša. Naime, s Realovih 35 milijuna eura zasjeo je na prvo mjesto i zamijenio - samoga sebe. Naime, dosadašnji odštetni rekord također je držao baš Modrić s 22 milijuna eura; tolika je bila njegova “otkupnina” kada je iz Dinama odlazi u Tottenham. Cijeli tekst pročitajte OVDJE

Luka Modrić biti će službeno predstavljen u 13.00 sati na Santiago Bernabeuu. Za 18.00 je zakazan prvi trening Luke Modrića s novim suigračima.

- Luka je bio strašan igrač za nas. Kako se s Lukom nismo dogovorili o nastavku suradnje odlučili smo ga prodati Realu, kazao je predsjednik Tottenhama Daniel Levy.

- Uzbuđeni smo jer tako velik igrač poput Modrića dolazi u Real, kazao je čelni čovjek Reala Fiorentino Perez.

NOVO 10.08 - Španjolski mediji pišu da je transfer težak 35 milijuna eura, a Real će kroz razne bonuse isplatiti Spursima još sedam milijuna eura. Luka Modrić će u Madridu zarađivati 8 milijuna eura bruto po sezoni.

NOVO 10.00 - I službena stranica Reala je potvrdila da Modrić danas potpisuje ugovor s Realom na pet godina. Navodno su pregovori Levya i Pereza trajali od nedjelje navečer do dugo u noć, a konačni dogovor postignut je oko 2 sata ujutro.

NOVO 9.52 - Marca također piše da je Modrić već poletio iz Londona prema španjolskoj prijestolnici.

Luka Modrić postao novi igrač Real Madrida. Dolazak hrvatskog nogometnog reprezentativca u Madrid najavljen je za 11h...

Prenosi tako španjolski sportski dnevnik As uz dodatak da će Modrić u pratnji dva člana obitelji sletjeti na aerodrom Torrejon de Ardoz.

Potom bi se trebao uputiti prema Santiago Bernabeu na liječnički pregled i nakon toga službeno postati novi član "kraljevskog kluba".

Daily Mail potvrđuje priču da su pregovori između Tottenhama i Reala dovršeni kasno u nedjelju navečer i da će na kraju madridski klub platiti odštetu u visini od 27 milijuna funti.

Manje je to od željene svote (35 milijuna funti plus bonusi) na kojoj je dugo inzistirao predsjednik Tottenhama Daniel Levy, ali očito se "spursima" žuri u kupnju u posljednjim trenucima ljetnog prijelaznog roka, a visoko na listi željenih pojačanja su Willian iz Šahtara i Leandro Damiao iz Internacionala.