TUNING

Doza steroida za BMW M3 i M4: G-Power snagu bavarskih jurišnika podigao na 700 KS i 840 Nm!

G-Power je kod Competition modela razvio komplet od tri stupnja koji dinamički M duo dovodi do impresivnih razina snage

G-Power BMW M4 i M3 Competition

 G-Power

Bez obzira na to koliku snagu automobil ima iz tvornice, uvijek će se pronaći ljudi koji traže više. Čak i egzotici poput Ferrarija i Lamborghinija imaju tuning kuće specijalizirane za njih, tako da ne čudi da su mnogi već petljali sa S58 motorom novog M3 Sedana i M4 Coupea.

image

G-Power BMW M4 i M3 Competition

G-Power

G-Power je kod Competition modela razvio komplet od tri stupnja koji dinamički M duo dovodi do impresivnih razina snage. U svojem tvorničkom obliku, automobili imaju zdravih 503 KS i 650 Nm okretnog momenta, ali njemački tuner sa zadovoljstvo povećava te brojke na 600 KS i 720 Nm sa svojim ‘Stage 1‘ paketom zahvaljujući par preinaka na softveru.

image

G-Power BMW M4 i M3 Competition

G-Power

Ako vam ni to nije dovoljno, G-Power će ugraditi prilagođeni ispušni sustav zajedno s različitim softverom kako bi se snaga twin-turbo rednog ‘šestaka‘ povećala na 650 KS i 780 Nm na drugoj razini paketa. Oni koji žele sve od G-Powera mogu se odlučiti za nove odvodne cijevi, koje zajedno s drugim softverom i ispušnim sustavom podižu 3,0-litrenu jedinicu na nevjerojatnih 700 KS i 840 Nm.

image

G-Power BMW M4 i M3 Competition

G-Power

Uz dodatnu cijenu, G-Power će ubaciti narančaste 21-inčne kovane naplatke i poklopac motora te stražnje krilo od karbonskih vlakana. Također može i ukloniti blokadu najveće brzine kako bi M3 i M4 Competition mogli dohvatiti 330 km/h. To je mnogo više u odnosu na elektronički ograničenu maksimalnu brzinu od 290 km/h, koja je u tvornici dostupna samo uz ‘M Driver‘s Package‘.

image

G-Power BMW M4 Competition

G-Power

Iako je tuning kuća radila na verzijama sa stražnjim pogonom, prilično smo sigurni da će paket nadogradnji biti kompatibilan s prvim verzijama M3 i M4 s pogonom na sva četiri kotača.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. ožujak 2024 03:55