Iako oprezni kod same kupnje preko interneta, Hrvati uvelike koriste internet prije odluke gdje će kupnju napraviti. Upravo je tu najveći potencijal za tvrtke koje znaju da poslovni uspjeh trebaju tražiti na internetu.
Hrvati su još uvijek jako oprezni kod kupovanja preko interneta. Sa 19% korisnika koji kupuju preko interneta, Hrvatska je na dnu ljestvice europskih zemalja. Od europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem, samo Srbija (16%) i Bugarska (18%) imaju niži postotak. Na vrhu ljestvice se nalazi UK sa 47% internet kupaca.
Međutim, kada se gleda postotak ljudi koji prije kupnje istražuju na internetu, Hrvati se penju na sam vrh ljestvice europskih zemalja. U Hrvatskoj čak 78% korisnika prije kupnje istražuju na internetu proizvode ili usluge koje žele kupiti. Sa tim postotkom se Hrvatska smjestila na visoko četvrto mjesto europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem.
Internet pruža velike mogućnosti za hrvatske tvrtke. Proširenje poslovanja na domaćem ili stranom tržištu najlakše je ostvariti upravo oglašavanjem na internetu. Potrebno je samo odabrati pravu strategiju i pravog partnera za taj posao. Uspješne tvrtke su upravo u agenciji Telum Marketing pronašli pravog partnera za oglašavanje na internetu . Otkrijte i vi što Telum Marketing može napraviti za vaš posao. Zatražite ponudu od vrhunskih stručnjaka za internet marketing!
Izvor podataka: Consumer Barometer (uključuje isključivo populaciju koja koristi internet)