FASCINANTNI REZULTATI

VJEŽBATE SAMI ILI U GRUPI? Najnovija istraživanja pokazuju da uopće nije svejedno, postoji ogromna razlika! Organizam puno više voli jedan način

    AUTOR:
    • Hina

  • OBJAVLJENO:
  • 06.11.2017. u 15:37

Closeup side view of an attractive brunette working out at a gym. She's using lat pull down machine with a reverse grip, the exercise that hits back muscles and arms. She's wearing tiny black sports top.Toned shot.
Getty Images

 

SYDNEY - Vježbanje u grupi učinkovitije je od samostalnog vježbanja kada je posrijedi smanjenje stresa i poboljšanje kvalitete života, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati objavljeni u časopisu Journal of the American Osteophathic Association.

 

Znanstvenici s australskog Sveučilišta Nova Engleska tvrde da vježbanje u grupi, s prijateljima i kolegama pomaže u suzbijanju visokoga krvnog tlaka te smanjuje stres za četvrtinu, a kod onih koji vježbaju sami takvih promjena nema, piše Science Alert.

 

Oni su tijekom 12 tjedana pratili studente medicine s australskog sveučilišta na način da su ih podijelili na one koji su vježbali u grupi, one koji su vježbali sami ili s jednim do dvoje partnera te na one koji nisu uopće vježbali.

 

Pokazalo se da se kod onih koji su vježbali u grupi poboljšala tjelesna, mentalna i emocionalna kvaliteta života: fizička i emocionalna kvaliteta življenja poboljšane su za 25, odnosno 26 posto, a mentalno zdravlje za 13 posto.

 

Kod onih koji su vježbali sami ili s jednim do dva partnera, poboljšana je samo mentalna kvaliteta življenja, a u trećoj kontrolnoj grupi nije bilo nikakve razlike.

 

Dvanaestotjedno istraživanje provedeno je na maloj i specifičnoj grupi od 69 studenata medicine koji su često izloženi snažnom psihološkom stresu.

 

Rezultati istraživanja mogu se primijeniti i na druge ljude, a korist od toga da nešto radimo zajedno s prijateljima ili kolegama, osobito ako je teško pa se pritom međusobno ohrabrujemo i potičemo, puno je veća nego ako vježbamo sami.

 

ELIPSO

Izdvajamo