ĐAKOVO

DOŠLI U TRGOVAČKI LANAC PO KRUMPIR, ZGROZILI SE KAD SU VIDJELI ŠTO SU ZAPRAVO KUPILI 'Izgleda lijepo, ma milina, a onda otkriješ da to nije krumpir!'

Arhivska fotografija
 Hanza Media

Nekoliko Đakovčana nemalo se iznenadilo kada su u trgovačkom centru Lidl kupili pakiranje krumpira težine deset kilograma, s oznakom “Okusi zavičaja” u kojemu su osim krumpira našli - kamen, piše Glas Slavonije. Zanimljivo je da je kamen vrlo sličan krumpiru, gotovo jednake konfiguracije, a da nije riječ o povrću otkrijete tek kad ga krenete pripremati za jelo, odnosno kad ga operete. Jedan od njih je i Nenad Bunoza koji je kamen i izvagao.

- Ovo se dogodilo već nekoliko puta, tj. da u pakiranju krumpira kod pripreme i pranja otkrijete kako neki baš i nisu jestivi, imaju lijepu težinu od gotovo 220 grama, zaobljeni, ma milina, ali problem je što otkriješ da je to umjesto krumpira - kamen. Tako krumpir iste veličine teži približno 110 grama, a ovaj “krumpir” dvostruko. Budući da se to događa učestalo ne vjerujem da je slučajno, jer u mom zavičaju ipak ima više zemlje nego kamenja - kaže Bunoza.

Što o svemu kažu u Lidlu Hrvatska, odnosno kako je moguće da se u mrežici krumpira nađe kamen te što kupci mogu učiniti dogodi li im se ponovno ovakva situacija, Glas Slavonije je doznao u tom trgovačkom lancu.

- U pakiranju tako velikih količina proizvoda, konkretno u ovom slučaju krumpira, može doći do pogreške. Naime, u usipnom košu iz kojeg roba dolazi na inspekcijsku traku nalazi se tona krumpira te je moguće da se potkrao i kamen koji jako nalikuje na krumpir te ga je bilo teško uočiti i izolirati. Mi kao Lidl Hrvatska, razgovarali smo s našim dobavljačem, Bios d.o.o. iz Varaždina, čiji je spomenuti krumpir, te smo zatražili još strožu, detaljniju i opširniju kontrolu kvalitete prilikom pakiranja, a sve kako bi naši kupci uvijek dobili najkvalitetnije i najsvježije proizvode - poručuju iz Lidla Hrvatska.

- Ovim putem želimo se ispričati našim cijenjenim kupcima te ih pozivamo da kontaktiraju našu Službu za kupce na broj 0800 200 220, ili na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. kako bi dobili povrat novca za reklamirani proizvod, navodi se u odgovoru iz Lidla Hrvatska d.o.o.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 07:08