MINISTAR NALOŽIO ISTRAGU

Krčki most zatvaraju da bi turisti plaćali šlepanje prikolica?

 Davor Žunić / CROPIX

Uprava HAC-ONC-a pokrenula je istragu i angažirala Unutarnju kontrolu kako bi se utvrdilo jesu li njihovi djelatnici u tehničkoj jedinici Most Krk počinili nepravilnosti puštajući vozila šlep službe s kamp-prikolicama i kombi vozila s motorima i biciklima preko mosta Krk dok je most bio zatvoren za promet za prvu skupinu vozila.

- Pokrenuo sam istragu i želimo utvrditi sve detalje o tome te utvrditi je li bilo nezakonitosti - rekao nam je jučer predsjednik Uprave HAC ONC-a Boris Huzjan. Istragu traži i ministar prometa Oleg Butković. - Ako se utvrde nepravilnosti, ne smije biti oprosta - smatra ministar.

Sve se događalo tijekom nedjelje kada je most Krk bio zatvoren za prvu kategoriju vozila od 9 do 17.30 sati. Zbog toga se ispred mosta napravila kolona dugačka više kilometara. U koloni je bio velik broj vozila s kamp-kućicama. Tada su na scenu stupili vlasnici vozila šlep službe i kombi vozila. Vlasnici šlep službi, prema pisanju Novog lista, vlasnicima kamp-prikolica nudili su prijevoz prikolice preko mosta za 150 eura, dok je tarifa za prijevoz motora bila 50 eura, a bicikla 20 eura. Sve se to odvijalo pred zgroženim turistima koji nisu mogli vjerovati što se događa te su tvrdili da je riječ o čistom kriminalu.

Kilometarska kolona

I tako se u nedjelju na mostu Krk mogla vidjeti potpuno apsurdna situacija. Ako na osobni automobil imate priključenu kamp-prikolicu, morate čekati u koloni pred zatvorenim mostom, ali ako je stavite na kamion šlep službe, bez problema možete preko mosta. Pojedini naši sugovornici tvrde da je problem u pravilniku u kojem su odredbe još iz 80-ih godina prošlog stoljeća. U njemu se navodi kako u prvu skupinu vozila spadaju autobusi na kat, motocikli i vozila s kamp-prikolicama, odnosno motorna vozila s dvije osovine, visine do 1,90 m.

Odlučuje jedan čovjek Mostom Krk upravlja tvrtka Autocesta rijeka - Zagreb. Odluku o djelomičnom ili potpunom zatvaranju mosta donosi šef tehničke jedinice koja spada pod HAC-ONC. Odluka o djelomičnom ili potpunom zatvaranju mosta donosi se na osnovi više parametara. U ovom slučaju najbitniji su jačina vjetra i smjer puhanja. Voditelj tehničke jedinice održavanja mosta Krk je Boris Pavković. On osobno u nedjelju nije bio na mostu jer je na godišnjem odmoru. Prema njegovim riječima, u nedjelju s njihove strane nije napravljen nikakav prekršaj. - Što se tiče vučnih službi, one spadaju u drugu kategoriju nego kamp-kućice. Vučne službe su kamioni i ako nije na snazi zabrana za kamione, oni mogu prevoziti bilo što, vreće krumpira, namještaj, kamp-kućice, sve dok je teret pravilno osiguran. Nije ista stvar kada se kamp-kućica nalazi na kamionu učvršćena sajlama i kada je kao prikolica na kotačima. Prema njegovim riječima, na mostu je bila policija koja je nadgledala što se dešava te pretpostavlja da su pregledavali je li teret osiguran.

Rad na crno

Osim apsurdnosti cijele ove situacije, drugi je problem rad na crno koji se odvijao pred očima policije. Oni koji su u nedjelju bili kod mosta Krk vidjeli su da su motore, bicikle i kamp-kućice prevozili neregistrirani prijevoznici koji su to obavljali na crno. Dakle, bez izdavanja ikakvog računa. No, pojedini naši sugovornici tvrde kako sve to nije novina i da vlasnici kombi vozila i kamiona već više godina na crno prevoze vozila. Ni komunalni inspektori, ni poreznici, ni policija ih u tome ne sprečavaju. Svoja kombi vozila i kamione parkiraju s jedne ili druge strane mosta i čekaju žrtve - kaže nam jedan sugovornik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 09:52