NATJEČAJ MINISTARSTVA

POSAO KOJI BI SVATKO POŽELIO, RADNO MJESTO U NEW YORKU, PARIZU, MILANU, PRAGU... Traži se deset 'ambasadora turizma RH', plaća: 3100 €

Hanza Media

Počeo je lov na neka od najprivlačnijih radnih mjesta domaćeg turizma.

Evo samo nekih od beneficija.

Prosječna mjesečna neto plaća - oko 3100 eura.

Život u najzanimljivijim europskim destinacijama.

Mjesečni dodatak za nezaposlenog bračnog druga.

Dodatak za djecu.

Plaćenih 80 posto troškova stanovanja.

“A ovim poslom osoba postaje i ambasador hrvatskog turizma. Ima li većeg benefita od toga?”, pita se Barbara Mesić, glavna savjetnica u Ministarstvu turizma.

Riječ je, naravno, o natječaju za deset novih direktora podružnica Hrvatske turističke zajednice u Milanu, Parizu, Varšavi, Bruxellesu, Frankfurtu, Moskvi, New Yorku, Budimpešti, Bratislavi i Münchenu u kojima mandati trenutnih direktora istječu tijekom rujna, a novo vodstvo HTZ-a te ministar Gari Cappelli na ovim bi pozicijama rado vidjeli nove, ambiciozne i proaktivne ljude.

Širi bazen kandidata

Upravo zato, ovogodišnji natječaj u sebi sadrži nešto drukčije uvjete: osim isključivo iskustva rada u turizmu, na natječaj se sada mogu javiti svi oni koji imaju višegodišnje iskustvo i znanja s područja marketinga, što bi, smatraju u HTZ-u i Ministarstvu turizma, značajno trebalo poboljšati, ali i proširiti krug potencijalnih kandidata koji se planiraju javiti na natječaj.

Potrebna znanja

“Iskustvo u turizmu ostaje jedan od glavnih kriterija, ali je vrlo važno i da direktori predstavništava imaju znanja i vještine iz marketinga. Temeljni cilj je privući što veći broj kvalitetnih kandidata koji znanjima, kontaktima, ali i ambicijom mogu znatno pridonijeti još boljem pozicioniranju Hrvatske na stranim tržištima”, pojasnio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić.

Pravilnik o odabiru vodećih osoba inozemnih predstavništava, pojašnjava glavna savjetnica Ministarstva i predsjednica Povjerenstva za odabir direktora predstavništava Barbara Mesić, izmijenjen je kako bi se krug kandidata proširio na sve one s iskustvom u, među ostalim, odnosima s javnošću ili brendiranju, a jedan od ključnih uvjeta ostaje poznavanje tržišta za koje se prijavljuju, sa svim njegovim specifičnostima različitih oblika promocije.

“Ovo je izvrsna prilika za sve one koji su željni dokazivanja, ambiciozni, komunikativni, koji prihvaćaju fleksibilno radno vrijeme, poznaju strane jezike i razumiju kompleksnost izgradnje turističkog brenda na inozemnim tržištima. Posao direktora inozemnih podružnica nije samo komunikacija s predstavnicima medija nego on iziskuje angažman u smislu traženja novih partnera, osluškivanje potreba tržišta, predlaganje kampanja i pronalaženje novih potencijalnih konzumenata”, pojašnjava B. Mesić i apelira da se na natječaj prijavi što veći broj kandidata.

Konkretno, Ministarstvo ove godine primjećuje da je zbog promjene trendova na turističkim tržištima potrebno promijeniti i opseg poslova, ali i način rada koji trenutno obavljaju direktori inozemnih podružnica.

“Želimo im omogućiti veću slobodu i kreativnost u radu, a time i veću odgovornost. Od direktora će se u budućnosti očekivati da oni budu ti koji će inicirati nove modele promocije i kreirati ih uz suglasnost Glavnog ureda HTZ-a”, nastavlja B. Mesić.

Što se očekuje

Ministar Cappelli pojašnjava da promociju domaćeg turizma treba ažurnije i brže prilagođavati novim izazovima, posebno kroz što snažniju promociju posebnih proizvoda, ali i puno kvalitetnijnu promociju kontinenta zemlje.

“Uz znanje i poznavanje tržišta, od direktora očekujemo svježe ideje, nove projekte i aktivnu prisutnost, ali i promociju Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije koja turistima pruža zanimljiv sadržaj tijekom cijele godine”, kaže ministar Cappelli.

Natječaj HTZ-a raspisan je 16. kolovoza, a za prijave je otvoren 15 dana od dana objave.

Među ostalim, od kandidata se očekuju komunikacijske vještine u govoru i pismu, posvećenost poslu i rezultatima, organizacijske sposobnosti, a HTZ tijekom pripreme i u prvoj godini stupanja na dužnost direktorima u zemljama u kojima se kao službeni ne upotrebljavaju engleski, francuski, talijanski ili njemački jezik nadoknađuje troškove učenja jezika.

ELIPSO

Izdvajamo