JEDINI NA NATJEČAJU

ATLANTIC GRUPA BIT ĆE NOVI SPONZOR BEOGRADSKE ARENE Jedna od najvećih dvorana u Europi nosit će ime poznatog prehrambenog brenda

Mihajlo Anđelković / Wikimedia / Creative Commons

Arena Beograd

Hrvatska Atlantic grupa sljedećih pet godina bit će glavni sponzor Beogradske arene, najveće sportske dvorane u Srbiji, objavile su u četvrtak gradske vlasti Beograda.

Iako je bilo prijedloga da dvorana nosi naziv Cedevita, ona će se ipak zvati - Štark arena, prema najpoznatijoj tvrtki u vlasništvu Atlantic grupe u Srbiji.

“Beogradska arena nosit će naziv po poznatom domaćem brendu, i to nam je jako važno. U ovom objektu održane su velike gospodarske, političke, zabavne i kulturne manifestacije značajne i za sam grad. Malo ih se može u Europi pohvaliti ovakvim zdanjem”, rekao je Siniša Mali.

Atlantic grupa jedina se javila na natječaj za sponzoriranje dvorane koji je raspisao Grad Beograd u lipnju i ponudila nešto manje od traženih 1,25 mil. eura. Potpredsjednik Atlantic grupe Neven Vranković rekao je: “Brendovi koje okuplja Atlantic u svom porftelju imaju dugu tradiciju kvalitete, a najdublje korijene pustio je Štark, simbol pažnje, brige i prijateljstva koje predstavlja i prepoznatljiv simbol Štarkova srca. Iste vrijednosti ćemo promovirati i u našem partnerskom projektu Štark areni”,

Inače, sjedeći kapacitet beogradske arene je 18.386 mjesta, po čemu je deseta u Europi među zatvorenim dvoranama.

ELIPSO

Izdvajamo