Hvalevrijedna akcija

JE LI TO MOGUĆE, HRVATI I SLOVENCI KONAČNO SLOŽNI OKO NEČEGA? Evo što će se događati u Piranskom zaljevu 9. lipnja

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 22.03.2019. u 11:08

Karlo Maćaš

Akcija 'Čišćenje bez granica'

 

Iako se kroz povijest u mnogočemu nisu slagali, Hrvati i Slovenci su se napokon složili u jednom životno važnom pitanju – Jadransko more, bez obzira na to gdje točno bile granice koje države, mora biti čisto.

Tako je i nastala akcija nazvana “Čišćenje bez granica”, a hrvatski i slovenski ronioci već se naveliko pripremaju za uklanjanje svega onoga što ne pripada u more. Vrhunac kampanje bit će 9. lipnja ove godine kada će njih stotinjak zaroniti u more ispred Pirana, a dio s druge strane zaljeva. Osim iskusnih ronioca u akciji će sudjelovati i najmlađi jer će oko čišćenja pomagati sudionici IV. Međunarodne dječje ronilačke eko-patrole.

- Ljudi posljednjih pola stoljeća od mora isključivo uzimaju što znači da je krajnji trenutak da mu nešto počnemo i vraćati. Akcije čišćenja u tome su prvi korak. U Jadranskom moru ribari opažaju sve manji broj riba, a u Savudrijskoj vali posebice lista koji se u tom području tradicionalno lovi. Uz izlov na tamošnju ihtiofaunu negativno se odražava onečišćenje na koje dodatno utječe mikroklima. Bure i oluje u zaljev nanose krupni otpad - izjavila je Andreja Vedrina, direktorica Promocije ronjenja koja okuplja zaljubljenike u ronjenje i promiče zaštitu podmorja te vodenog svijeta.

Karlo Maćaš

Akcija 'Čišćenje bez granica'

 

Njihovi ronioci svake godine izrone između deset i dvadeset kubičnih metara otpada, plastike, metala, starih kućanskih uređaja, iz Savudrijske vale.

U akciju se uključio i Electrolux, veliki proizvođač kućanskih aparata, koji će građane potaknuti na očuvanje okoliša tako što će dio novca od prodaje svojih usisavača u periodu od 1. ožujka do 1. lipnja dati za hvalevrijednu akciju “Čišćenje bez granica”. Osim toga, kupci određenih modela usisavača dobit će 20 posto popusta na početni tečaj ronjenja do 18 metara dubine.

- Electrolux je svjetska korporacija koja veliku važnost posvećuje brizi za čovjeka, okoliš te ograničene energetske resurse. Zbog toga svaku novu generaciju uređaja usklađuje s održivim razvojem i zaštitom prirode - kazala je Anamarija Rogić, voditeljica marketinga za male kućanske uređaje u Electroluxu.

Nova generacija usisavača Electrolux razvijena je u skladu s održivim razvojem i zaštitom prirode, u skladu je i s potrebama samih potrošača pa omogućuje usisavanje bez napora i buke.

Promo
 

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo