Renault priprema novu petogodišnju strategiju koja bi trebala promijeniti način na koji tržište doživljava francuski brend. Glavni cilj jasno je definirao François Provost, čelni čovjek Renaulta: kvaliteta proizvoda mora dosegnuti razinu Toyote. "Naš referentni proizvođač počinje slovom T", rekao je Provost za Automotive News, ne ostavljajući mjesta sumnji o ambicijama marke.
Renault je u posljednjih nekoliko godina značajno poboljšao pouzdanost svojih modela, no povijest je pokazala da to nije uvijek bilo pravilo. Nakon razdoblja u kojem su brojni modeli trpjeli zbog nedosljedne kvalitete izrade i elektronike, Renault danas priznaje da se mora mjeriti s najboljima. Provost tvrdi kako su današnji automobili Renaulta "bolji nego ikad", ali i dodaje da to nije dovoljno. Cilj je postati sinonim za dugovječnost, pouzdanost i preciznost, odnosno vrijednosti koje već desetljećima simbolizira Toyota.
Nova strategija, koja će službeno biti predstavljena početkom 2026. godine, ne odnosi se samo na tehnička poboljšanja, već i na promjenu korporativne kulture. U središtu plana nalazi se ideja o dosljednosti. Renault želi izbjeći prakse iz prošlosti, kada bi uspješan model bio zamijenjen potpuno drukčijim nasljednikom bez kontinuiteta u kvaliteti i izvedbi. U budućnosti svaki novi model mora biti bolji od prethodnika, ne samo u dizajnu i tehnologiji, nego i u osjećaju čvrstoće i pouzdanosti.
Kao odgovor na izazove koje nameću kineski proizvođači, poznati po brzom razvoju i agresivnim cijenama, Renault planira povećati fleksibilnost proizvodnje i ubrzati razvojne cikluse. Primjer za to je nova generacija Twinga, razvijena u rekordnom roku od manje od stotinu tjedana, uz pomoć kineskog razvojno-tehnološkog centra. Upravo ta kombinacija francuske tradicije i azijske učinkovitosti mogla bi biti ključ uspjeha u novom razdoblju marke.
Osim podizanja standarda kvalitete, Renault se sprema i na tehnički zaokret. U idućih pet godina predstavit će potpuno novu električnu platformu koja će zamijeniti sadašnji AmpR Medium i poslužiti kao osnova za nasljednike modela Mégane E-Tech i Scenic E-Tech. Novi sustav obećava veću energetsku učinkovitost, bolju modularnost i niže troškove proizvodnje, sve to s jasnim ciljem da kupci u Renaultu prepoznaju jednak stupanj tehničke zrelosti kakav danas povezuju s japanskim proizvođačima.
Provost otvoreno priznaje da Renault mora postati "konzistentniji i brži u učenju". Uspjeh, kaže, ne ovisi samo o inovacijama, nego i o sposobnosti da se svaka nova ideja dosljedno provede kroz cijeli proizvodni proces.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....