Porsche je obnovio svoj 911 Carrera 4S. Ima više snage, više opreme i više tehnologije, ali manje mjenjača. Točnije, ručnog više nema. kupci koji nisu ljubitelji automatike morat će potražiti nešto dugo.
Model 992.2 generacije i dalje koristi prepoznatljivu formulu s motorom straga i pogonom na sve kotače, a dostupan je kao Coupe, Cabriolet i Targa. Ispod poznatog oblika, Porsche je fino dotjerao gotovo svaki detalj. Službeno se automobil smješta između Carrere S sa stražnjim pogonom i snažnijeg GTS-a, ali mnogima će upravo 4S biti zlatna sredina, pogotovo s obzirom na podatak da gotovo polovica kupaca 911 odabire varijante s pogonom na sve kotače.
Vanjski izgled donosi novosti. Redizajnirani odbojnici, nova Matrix LED svjetla i dotjerani detalji čine da 4S izgleda svježe, ali i vjerno dosljedno sebi. Coupe verzija nudi izbor između 2+2 rasporeda ili konfiguracije sa samo dva sjedala, dok Cabriolet i Targa zadržavaju stražnja sjedala kao standard. U unutrašnjosti u serijskoj opremi dolazi više kože i neki detalji koji se donedavno plaćali kao dodatna oprema.
Najvažnija novost ipak se nalazi straga. Poznati 3-litreni biturbo bokser motor sada isporučuje 480 KS, što je 30 KS više nego prije. Okretni moment ostaje na 530 Nm, a sve to stiže na sve kotače putem osmerobrzinskog PDK mjenjača. Nema ručne opcije, a PDK je povezan s Porscheovim PTM sustavom, koji uključuje vodeno hlađeni prednji diferencijal i električno pogonjenu spojku prijenosa za preciznu raspodjelu snage.
Povećanje snage prati i nadogradnja ostalih elemenata. Sportski ispušni sustav sa srebrnim završecima sada je standardan, baš kao i kočnice preuzete s prethodnog GTS-a. Uvedeni su i poboljšani amortizeri za bolji odziv i stabilnost. Među opcijama su Sport Chrono paket, spušteni PASM sport ovjes, zakretna stražnja osovina (serijski na Targi 4S), pa čak i keramičke kočnice.
Performanse su u skladu s očekivanjima. Sa Sport Chrono paketom, ubrzanje do 100 km/h traje svega 3,1 sekundu, dok je krajnja brzina 308 km/h. U usporedbi s Carrerom S, ubrzanje traje dvije stotinke kraće, ali dvije duže od GTS-a.
Još nema podataka o cijenama automobila za Hrvatsko tržište ili kada on stiže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....