SVJETSKA PREMIJERA

Brži, glasniji, skuplji: Ovo je novi Porsche 911 Carrera 4S

Poznati 3-litreni biturbo bokser motor sada isporučuje 480 KS, što je 30 KS više nego prije. Okretni moment ostaje na 530 Nm

Porsche 911 Carrera 4S

 Porsche
Poznati 3-litreni biturbo bokser motor sada isporučuje 480 KS, što je 30 KS više nego prije. Okretni moment ostaje na 530 Nm

Porsche je obnovio svoj 911 Carrera 4S. Ima više snage, više opreme i više tehnologije, ali manje mjenjača. Točnije, ručnog više nema. kupci koji nisu ljubitelji automatike morat će potražiti nešto dugo.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Model 992.2 generacije i dalje koristi prepoznatljivu formulu s motorom straga i pogonom na sve kotače, a dostupan je kao Coupe, Cabriolet i Targa. Ispod poznatog oblika, Porsche je fino dotjerao gotovo svaki detalj. Službeno se automobil smješta između Carrere S sa stražnjim pogonom i snažnijeg GTS-a, ali mnogima će upravo 4S biti zlatna sredina, pogotovo s obzirom na podatak da gotovo polovica kupaca 911 odabire varijante s pogonom na sve kotače.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Vanjski izgled donosi novosti. Redizajnirani odbojnici, nova Matrix LED svjetla i dotjerani detalji čine da 4S izgleda svježe, ali i vjerno dosljedno sebi. Coupe verzija nudi izbor između 2+2 rasporeda ili konfiguracije sa samo dva sjedala, dok Cabriolet i Targa zadržavaju stražnja sjedala kao standard. U unutrašnjosti u serijskoj opremi dolazi više kože i neki detalji koji se donedavno plaćali kao dodatna oprema.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Najvažnija novost ipak se nalazi straga. Poznati 3-litreni biturbo bokser motor sada isporučuje 480 KS, što je 30 KS više nego prije. Okretni moment ostaje na 530 Nm, a sve to stiže na sve kotače putem osmerobrzinskog PDK mjenjača. Nema ručne opcije, a PDK je povezan s Porscheovim PTM sustavom, koji uključuje vodeno hlađeni prednji diferencijal i električno pogonjenu spojku prijenosa za preciznu raspodjelu snage.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Povećanje snage prati i nadogradnja ostalih elemenata. Sportski ispušni sustav sa srebrnim završecima sada je standardan, baš kao i kočnice preuzete s prethodnog GTS-a. Uvedeni su i poboljšani amortizeri za bolji odziv i stabilnost. Među opcijama su Sport Chrono paket, spušteni PASM sport ovjes, zakretna stražnja osovina (serijski na Targi 4S), pa čak i keramičke kočnice.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Performanse su u skladu s očekivanjima. Sa Sport Chrono paketom, ubrzanje do 100 km/h traje svega 3,1 sekundu, dok je krajnja brzina 308 km/h. U usporedbi s Carrerom S, ubrzanje traje dvije stotinke kraće, ali dvije duže od GTS-a.

image

Porsche 911 Carrera 4S

Porsche

Još nema podataka o cijenama automobila za Hrvatsko tržište ili kada on stiže.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 09:13