I dok se čini da je ponuda Porschea 911 već toliko razgranata da pokriva sve moguće ukuse i vozačke afinitete, iz Zuffenhhausena stiže još jedan ekskluzivni dodatak. Riječ je o modelu 911 Carrera T Club Coupe, posebnoj ediciji ograničenoj na samo 70 primjeraka, namijenjenoj isključivo članovima Porsche Cluba of America (PCA).
Ovo nije automobil koji možete kupiti u salonu, morate prvo biti dio zajednice, a potom i među rijetkima koji će dobiti priliku za kupnju.
Model je predstavljen u povodu 70. obljetnice osnutka PCA, najvećeg kluba vlasnika Porschea na svijetu, a temelji se na seriji 992.2 Carrera T. To znači da je riječ o puristički nastrojenoj izvedbi sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, stražnjim pogonom i smanjenom masom zahvaljujući uklanjanju nepotrebnih luksuznih dodataka.
Performanse ostaju utemeljene na provjerenoj mehanici. Tu su trolitreni twin-turbo bokser sa 393 KS i 449 Nm, upravljanje stražnjim kotačima, mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, sportski ispušni sustav i PASM ovjes snižen za 10 mm.
No, ono što izdvaja Club Coupe je njegova estetika. Nova boja Sholar Blue Metallic, nazvana po osnivaču kluba Billu Sholaru, donosi klasičnu notu s modernim sjajem. Crveni detalji na prednjem odbojniku i poklopcu motora u kombinaciji s oznakom "70 Years PCA" daju automobilu prepoznatljiv identitet, dok natpis Club Coupe u srebrnoj boji na vratima dodatno naglašava ekskluzivnost.
Unutrašnjost također nosi brojne jedinstvene elemente: od osvijetljenih pragova s oznakom PCA, do posebnog logotipa na poklopcu središnje konzole. U kabini dominira crna koža sa šavovima u nijansama Speed Blue i Guards Red, a kupci s dodatnim paketom opreme dobivaju i umetke od tartan tkanine na sjedalima, personalizirani priručnik za vlasnike, posebno oblikovani ključ te ekskluzivni sat Porsche Designa u istim bojama kao i vozilo.
Mehaničkih dorada nema, no Carrera T već u seriji dolazi s impresivnim karakteristikama. Uz ručni mjenjač, vozači dobivaju paket Sport Chrono, snažnije kočnice i ispušni sustav koji pojačava zvuk boksera. Kotači su dimenzija 20 cola sprijeda i 21 straga, u mat crnoj boji s kontrastnim srebrnim akcentima.
Od ukupno 70 proizvedenih primjeraka, većina će ostati u Sjedinjenim Državama, a manji dio stiže u Kanadu. Jedan dodatni automobil ostat će zauvijek u Europi, no ne kod kupca već u Porscheovom muzeju.
Cijena još nije objavljena, no jasno je da će auto biti skuplji od standardne Carrere T.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....