Nije veći od prosječnog gradskog kompakta, a nudi mjesta za do šest osoba. U njemu se može spavati, gledati filmove ili raditi, a vozač sjedi u središtu vozila. Ne, nije riječ o nostalgiji za McLarenom F1 ili GMA T.50, nego o novom Citroënovu konceptu Elo, automobilu koji bez zadrške pokazuje što znači pravi Citroën.
Elo je zamišljen kao električni monovolumen nove generacije, svojevrsna “malena kuća na kotačima” koja želi vratiti monovolumene u modu. Temelji se na namjenskoj električnoj platformi, s elektromotorom smještenim na stražnjoj osovini, što znači stražnji pogon. Tehničkih podataka o snazi, ubrzanju ili dosegu nema, ali zato dizajnerskih i funkcionalnih ideja ima napretek.
Središnje vozačko mjesto ključni je element interijera. Osim što pruža izvrsnu preglednost, sjedalo se može zakrenuti kako bi vozač sudjelovao u razgovoru s putnicima, a po želji se pretvara i u malu radnu postaju s držačem za tablet. Instrumenti se projiciraju preko vjetrobranskog stakla, stvarajući dojam "lebdećeg" sučelja, dok je upravljač jednostavne izvedbe, u skladu s Citroënovom tradicijom nekonvencionalnih rješenja.
Iza vozača nalaze se dva skrivena sjedala koja se mogu preklopiti, dok drugi red čine tri zasebne, udobne fotelje koje se mogu izvaditi i koristiti na otvorenom. Ukupno šest sjedećih mjesta, ravna podnica i vrata koja se otvaraju suprotno jedna prema drugima dodatno naglašavaju prostornu fleksibilnost.
Unutrašnjost je inspirirana sportskom opremom, a madraci za spavanje izrađeni su od napuhujućih materijala kakve Decathlon koristi za daske za surfanje i kajake. Tu su i projekcijsko platno za gledanje filmova te ugrađeni kompresor za napuhivanje svega što zatreba na putu.
Citroën Elo sigurno nikada neće ući u serijsku proizvodnju u ovom obliku, ali jasno pokazuje smjer razmišljanja - električni automobil kao prostor za život, druženje i odmor. Kako kaže prvi čovjek Citroëna Xavier Chardon, Elo utjelovljuje više od stoljeća Citroënove DNK: kreativne, hrabre, pristupačne i usmjerene na dobrobit putnika. Ako je suditi po ovom konceptu, povratak simpatičnih i praktičnih monovolumena možda i nije daleko.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....