NOVITETI

Digitalni instrument i sofisticiraniji izgled: Ford predstavio redizajn gradske Fieste

Jučer je Fiesta postala još konkurentnija s VW Polom, Toyotom Yaris, Renaultom Cliom, Peugeotom 208...
2022 Ford Fiesta
 Ford

Ford je jučer predstavio redizajniranu paletu Fieste, a sve izvedbe stižu uz vizualne nadogradnje, standardna LED prednja svjetla i više tehnologije u unutrašnjost. Karoserija s troja vrata ostaje na životu, zajedno uz hatchback s petero vrata. Uz standardnu verziju koja stiže u dva paketa opreme, tu je komercijalna (kombi) verzija, sportski ST-line, avanturistički Active te istinski hot-hatch ST.

image
2022 Ford Fiesta Active
Ford

Sedma generacija Fieste izvorno je predstavljena 2017. godine, a prošle godine paleta je nadograđena blagim hibridnim EcoBoost-om, boljom povezivošću te sigurnosnim značajkama. Jučer je Fiesta postala još konkurentnija s VW Polom, Toyotom Yaris, Renaultom Cliom, Peugeotom 208...

image
2022 Ford Fiesta ST
Ford

Promjene su odmah prepoznatljive – redizajnirani branik sadrži nešto veću rešetku koja je okružena većim usisnicima. Svaka od izvedbi je jedinstvena, dok ST-Line i ST usvajaju nešto sportskiji karakter, Active izvedba zadržava crossover izgled s kliznim pločama i dodatnim kromiranim elementima. Trend i Titanium imaju rešetku s kromiranim okvirom i manjim bočnim otvorima, a redizajnirana LED prednja svjetla postaju standard u cijeloj paleti. Matrix LED svjetla postaju opcionalna.

image
2022 Ford Fiesta ST
Ford

Osim sedam novih dizajna aluminijskih naplataka, profil izgleda identično. Tu su i dvije nove boje – Boundless plava i Beautiful ljubičasta. Sa stražnje strane, svjetla dobivaju crni okvir i opcionalne LED diode sa završnom obradom Premium Black.

image
2022 Ford Fiesta ST-Line
Ford

Unutrašnjost je sada ‘u potpunosti konfigurabilna‘ na 12,3-inčnoj digitalnoj instrument ploči, na kojoj se može mijenjati boja i izgled u skladu s odabranim načinom vožnje. Standardna Fiesta dolazi uz Normal, Sport i Eco način rada, Active dodaje Trail i Slippery, a ST izvedba ima i poseban način Track. Središnji zaslon velik je 8-inča, a može se opremiti infotainment sustavom SYNC 3, koji uključuje ažuriranja o prometu i opasnostima, glasovne naredbe te kompatibilnost s Apple CarPlayom i Android Autom.

image
2022 Ford Fiesta ST
Ford

Tu je i nova značajka FordPass Connect, kojom vozač putem svog pametnog telefona može pokrenuti te zaključati i otključati vozilo. Središnja konzola sadrži bežičnu podlogu za punjenje pametnih telefona, a za audiofile, opcionalan je B&O audio sustav s 10 zvučnika i integriranim subwooferom i pojačalom. Sigurnosne značajke nadograđene su upozorenjem o pogrešnom putu, prilagodljivim Stop & Go tempomatom, informacijskom sustavu o mrtvim točkama, pomoći pri zadržavanju u traci, aktivnom pomoći pri parkiranju i prepoznavanjem prometnih znakova.

image
2022 Ford Fiesta ST
Ford

Što se tiče motora, ponuda počinje s 1,0-litrenim turbopunjenim EcoBoost trocilindrašem koji proizvodi 100 KS (74 kW). Zatim je tu elektrificirani EcoBoost s 48-voltnom tehnologijom koji je dostupan u dvije varijante – 125 KS (92 kW) i 155 KS (114 kW). Prva varijanta dostupna je sa šeststupanjskim manualcem ili sedamstupanjskim Powershift automatikom, dok je druga dostupna samo s ručnim. ST izvedba dolazi uz 1,5-litreni EcoBoost trocilindraš s turbopunjačem koji proizvodi okruglih 200 KS (147 kW) i 320 Nm okretnog momenta. On je povezan na šeststupanjski manualac i opcijski Quaife mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Najsnažnijoj Fiestinoj izvedbi potrebno je 6,5 sekundi do 100 km/h.

image
2022 Ford Fiesta ST
Ford

Cijene za unaprijeđenu Fiestu još nisu objavljene, ali očekujemo nešto više od izlaznog modela zbog gašenja atmosferskog motora. Prve isporuke za Europu očekuju se početkom 2022. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2021 01:36