U Maranellu su ponovno oživjeli duh prošlih vremena. Nakon što su nedavno vratili ime Testarossa za nasljednika SF90 Stradalea, legendarna talijanska marka odala je počast još jednom kultnom modelu F40. Novi SC40 nije izravni nasljednik tog automobila koji je osobno odobrio Enzo Ferrari, ali je stilski i duhovno vezan uz njega.
Polazišna točka bila je 296 GTB, no pod novom karoserijom taj je model gotovo neprepoznatljiv. Dizajn je nastao u Ferrarijevu dizajnerskom centru pod vodstvom Flavija Manzonija, a ne u studiju Pininfarina, koji je oblikovao originalni F40. To je ujedno još jedan znak promjene u filozofiji marke, Ferrari već osam godina sam potpisuje sve svoje modele.
Vizualne poveznice s F40-om nisu doslovne, ali su pažljivo dozirane. Stražnje krilo s ugraviranom oznakom "SC40" podsjeća na osamdesete, a bočni usisnici zraka evociraju karakteristične NACA otvore originala. Dok je 296 GTB poznat po glatkim, aerodinamičnim linijama, SC40 uvodi oštrije bridove i agresivnije proporcije, podsjećajući na rad Leonarda Fioravantija i njegovog dizajnerskog tima koji je stvorio F40.
Karoserija je potpuno nova, s mat bijelom bojom, a tu su i ekskluzivni naplatci u istoj nijansi. Iako SC40 ima šest umjesto osam cilindara, njegov V6 hibridni pogon od 830 KS ostaje skriven ispod prozirnog Lexan pokrova s ventilacijskim otvorima, još jednim podsjetnikom na legendarni model iz 1987. godine.
Unutrašnjost je spartanska i tehnički fokusirana. Umjesto luksuza, dominiraju kevlar i aluminij, materijali koji su nekoć definirali Ferrarijev trkaći duh. Volan, podnica, sjedala i čak obloge vrata presvučeni su laganim kompozitima, stvarajući atmosferu sirove funkcionalnosti.
Ferrari nije objavio cijenu, ali poznato je da modeli iz programa Special Projects nastaju dvije godine i koštaju višestruko više od serijskih. Svaki primjerak je unikat, a vlasnik sudjeluje u dizajnu i testiranju. SC40 je jedini takav automobil koji će ikada postojati, a trenutačno je izložen u Ferrarijevu muzeju u Maranellu.
Ako je suditi po interesu, ovo možda nije posljednja reinterpretacija Ferrarijeve legende. Lewis Hamilton, je već najavio kako bi volio sudjelovati u razvoju modela F44, modernog nasljednika F40 s ručnim mjenjačem i čistim analognim duhom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....