DOMIŠLJATE LINIJE

Hyundai otkrio limuzinsku verziju modela i40

Dizajn nove i40 limuzine većinom je inspiriran modelima poput Volkswagenova Passata CC. Međutim, unatoč gotovo kupeovskoj silueti, i40 će navodno nuditi gotovo najbolju prostranost u klasi za putnike na prednjim i stražnjim sjedalima
Dizajn nove i40 limuzine većinom je inspiriran modelima poput Volkswagenova Passata CC. Međutim, unatoč gotovo kupeovskoj silueti, i40 će navodno nuditi gotovo najbolju prostranost u klasi za putnike na prednjim i stražnjim sjedalima

Nedugo nakon karavanske, Hyundai je na međunarodnom salonu automobila u Barceloni otkrio i limuzinsku verziju novog modela i40. U potpunosti dizajniran i razvijen u Hyundaijevom europskom centru u njemačkom Russelsheimu, novi 4740 mm dugi automobil prvi je premium model ovog korejskog proizvođača, a na tržište stiže početkom 2012. godine, odnosno oko pet mjeseci nakon lansiranja karavana.

Domišljate linije

Prema priznanju Hyundaijevih stručnjaka, dizajn nove i40 limuzine većinom je inspiriran modelima poput Volkswagenova Passata CC. Međutim, unatoč gotovo kupeovskoj silueti, i40 će navodno nuditi gotovo najbolju prostranost u klasi za putnike na prednjim i stražnjim sjedalima.

Iako je limuzina odvažnije i zanimljivije oblikovana, Hyundaijevi čelnici očekuju da će većina kupaca ipak birati karavansku verziju. Limuzina će se nuditi u dvije verzije hvaljenog 1,7-litrenog turbodizelaša, sa 115 i 135 KS, te kao 1,6-litreni benzinac koji ima 140 KS. Ubrzo nakon dolaska na tržište, u ponudi će biti i 2-litreni benzinac s 175 KS. Naknadno će stići i ekološka Blue Drive inačica 1,7-litrenog dizelaša s 115 KS, koja će nuditi iznimno nisku potrošnju i emisiju CO2 od samo 113 g/km.

Osim s ručnim, neke će izvedbe biti dostupne i s automatskim mjenjačem. Najavljene su i prilično dinamične vozne osobine koje bi, uz dosad najkvalitetniji interijer, trebale pridonijeti cjelokupnom premium dojmu. Očekuje se i pohvalna udobnost u vožnji, koju će pružati na europskim cestama posebno podešen ovjes.

Razvijen u Europi

Cijene limuzinske i karavanske verzije i40 još nisu poznate, no očekuje se da će biti osjetno niže od onih usporedivih konkurenata, poput Renaultove Lagune ili Fordova Mondea. Hyundai ne skriva velike ambicije za i40 (želi postići godišnju europsku prodaju od 60.000 primjeraka) te očekuje da će ovaj model dodatno poboljšati ionako dojmljiv dojam o korejskim automobilima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2025 12:16