Hyundaijevi prodajni saloni već od jeseni će postati jednostavno premali. U kratkom razdoblju u prodaju stižu čak tri posve nova modela – peta generacija Elantre, potom velika limuzina i40 (zamjena za Sonatu) i ekscentrični coupe Veloster. Frontu će prva otvoriti već početkom rujna aerodinamična Elantra (0,28 cW), moglo bi se reći prava miss limuzina kompaktne klase. Njome Hyundai želi poći stazama dobrog europskog uspjeha Chevrolet Cruzea, označenog kao glavnog suparnika, mada su primarna Elantrina tržišta zapravo kod kuće u Koreji, zemljama Srednjeg i Bliskog istoka te SAD.
Europljane to može zasmetati, ali dizajn 4,53 metra dugačke, 1,78 široke i 1,44 metar niske karoserije nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Pomalo sportskom izgledu, kratkih prevjesa, pridonosi i osovinski razmak od 2,7 metara, jedan od najvećih u ovoj klasi. Smjestili smo se sasvim ugodno i čvrsto, uz lijepu prostranost, okruženi atraktivnim i bogato opremljenim interijerom već u osnovnom paketu opreme (radio s kontrolama na upravljaču, klima, ESP, 6 zračnih jastuka, svi prozori i retrovizori na struju, daljinsko zaključavanje, podešavanje kožnog upravljač po dubini i visini…).
Malo nas je iznenadilo što Elantra neće imati dizelski motor (barem u prvo vrijeme), već stiže samo s benzinskim 1.6 sa 130 KS, povezanim s vrlo dobrim ručnim, 6-stupanjskim mjenjačem. Na prvi pogled to može biti ozbiljan nedostatak u srazu s konkurencijom, no suprotno uvriježenom mišljenju, većina kupaca u toj klasi bira upravo - osnovne benzince.
Elantra će stajati oko 14.900 eura, što je oko 1500 više od usporedive verzije Cruzea. Ali - riječ je o kvalitetnijem i opremljenijem automobilu, uvjerljivijeg podvozja te snažnijeg, a štedljivijeg motora. Još samo treba u sve to uvjeriti potencijalne kupce…
Više pročitajte u novom broju Autokluba (broj 645.)!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....