SLABO INFORMIRANI

Istraživanje: Čak 66 posto vozača misli da električni auti imaju motor s unutarnjim izgaranjem

Iz vrha Toyote navode kako je ova konkretna statistika vrlo frustrirajuća jer je kompanija predstavila Prius prije više od 20 godina

Toyota Prius

 Toyota

Potrošači počinju polagano prihvaćati električna vozila, ali čini se kako postoji ogroman nedostatak informacija koje oni moraju prevladati. Do ovog zaključka došlo se tijekom Toyotinog eventa E-volution, gdje je kompanija otkrila zapanjujuću statistiku koja pokazuje koliko ljudi malo znaju o električnim automobilima.

image

Toyota bZ4X

Toyota

Naime, u sklopu studije o svijesti o električnim vozilima 2019. godine, ljudima je postavljeno nevjerojatno jednostavno pitanje - ‘ima li električno vozilo motor s unutarnjim izgaranjem?’. Odgovor je očito ne, ali čak 66 posto ispitanika je odgovorilo suprotno.

image

Rezultati ankete

Toyota

Isto pitanje postavljeno je i ove godine, a rezultati su bili opet isti – 66 posto vozača još uvijek vjeruje da električna vozila koriste motor s unutarnjim izgaranjem. To je iznenađujuće budući da su električna vozila u tih dvije godine postala još više "mainstream". Prethodne studije pokazale su da više od 70 posto ljudi razmišlja o kupnji jednog u budućnosti.

image

Rezultati ankete

Toyota

Nažalost, to nije jedini iznenađujući nalaz studije. Kad su ljudi upitani 'trebaju li hibridi biti 'uštekani' u struju?', čak je 75% njih odgovorilo potvrdno. To je očito pogrešno, jer u hibrid možete uskočiti i krenuti.

image

Toyota Prius

Toyota

Dužnosnici Toyote navode kako je ova konkretna statistika vrlo frustrirajuća jer je kompanija predstavila hibridni Prius prije više od dva desetljeća. Informacije su još više iznenađujuće kad u obzir uzmete da japanski proizvođač nudi opsežnu liniju hibrida diljem planete, uključujući gore spomenuti Prius, te Avalon, Corollu, Camry, Highlander, Siennu, RAV4...

image

Toyota bZ4X

Toyota

Kako bi ovo 'popravila', Toyota pokušava educirati potrošače o elektrificiranim vozilima i razlikama koje razdvajaju njihove različite hibridne, plug-in hibridne, električne i automobile s unutarnjim izgaranjem.

Trgovci igraju važnu ulogu u ovoj raspravi, ali proizvođač automobila je već pokrenuo namjenski centar za učenje koji kupce podučava nekim osnovama putem obrazovnih videa.

Kako se Toyota priprema za lansiranje električnog bZ4X, možemo očekivati više od ovog plana, no činjenica je da većina vozača koristi vozilo od točke A do točke B i da ih ne zanima pogon. Barem je tako za sada dok imaju benzinske postaje na svakom koraku i još se nisu susreli s problemom dostupnosti punjača i vremena punjenja električnih vozila...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2021 17:28