PREMIJERA

Lexus LM stigao u Hrvatsku: Luksuzni monovolumen podiže ljestvicu udobnosti putovanja, donosimo sve detalje

Unutra LM više podsjeća na luksuzni dnevni boravak nego na kabinu automobila. Stražnji putnici uživaju u 48-inčnom HD zaslonu...

Lexus LM

 Lexus Hrvatska
Unutra LM više podsjeća na luksuzni dnevni boravak nego na kabinu automobila. Stražnji putnici uživaju u 48-inčnom HD zaslonu...

U Lexus centru Zagreb domaća publika sada ima priliku uživo razgledati jedan od najambicioznijih modela iz ponude japanske premium marke. Lexus LM je luksuzni monovolumen koji spaja vrhunsku udobnost, tehničku sofisticiranost i prostranost u formatu koji se na europskom tržištu viđa rijetko. Namijenjen zahtjevnijim putnicima i poslovnim korisnicima, LM je osmišljen kao vozilo koje podjednako može poslužiti kao mobilni ured, relaksacijska zona ili ekskluzivno poslovno vozilo.

image

Lexus LM

Lexus Hrvatska

Nakon što je nedavno imao premijeru na europskom tržištu, Lexus LM odsad je dostupan i hrvatskim kupcima. U pitanju je vozilo koje se udaljava od konvencionalnog poimanja monovolumena te podiže standarde unutar segmenta vozila s višim krovom i fleksibilnijom unutrašnjošću.

image

Lexus LM

Lexus Hrvatska

Unutrašnjost LM-a razvijena je prema filozofiji Omotenashi, tradicionalnom japanskom pristupu u kojem se potrebe gosta anticipiraju i udovoljava im se prije nego što ih sam iznese. Vizualno i funkcionalno, LM više podsjeća na luksuzni dnevni boravak nego na kabinu automobila. Stražnji putnici uživaju u 48-inčnom ultraširokom HD zaslonu, 3D audio sustavu Mark Levinson s čak 23 zvučnika, naprednoj višezonskoj klimi i individualiziranoj ambijentalnoj rasvjeti.

Posebnost kabine je u zasebnim upravljačkim modulima koji putnicima omogućuju upravljanje gotovo svim funkcijama, od sjedala i rasvjete do medija i klimatizacije, bez potrebe za angažmanom vozača.

image

Lexus LM

Lexus Hrvatska

Lexus LM koristi GA-K platformu, poznatu po čvrstoći i visokoj razini akustične izolacije. Uz adaptivni ovjes i pažljivo kalibrirane komponente podvozja, vozilo pruža iznimno mirnu i tihu vožnju, čak i na duljim putovanjima. Stabilnost i komfor dodatno su pojačani nizom sustava iz najnovijeg paketa Lexus Safety System+, koji uključuje napredne tehnologije pomoći u vožnji i sigurnosne asistencije.

Lexus LM dostupan je u dvije osnovne konfiguracije: model sa sedam sjedala, namijenjen prijevozu više putnika uz zadržavanje visokog standarda komfora, te ekskluzivna četverosjedna VIP izvedba, s dva raskošna stražnja sjedala koja putnicima nude razinu udobnosti nalik prvoj klasi u zrakoplovu. U varijanti sa sedam sjedala, drugi red čine luksuzne VIP fotelje, dok se treći red može preklopiti radi većeg prtljažnog prostora.

image

Lexus LM

Lexus Hrvatska

Lexus LM za europsko tržište dostupan je isključivo kao hibridni model LM 350h, koji koristi 2,5-litreni četverocilindrični benzinski motor uparen s električnim pogonom. Sustav razvija ukupno 250 KS i dostupan je u izvedbama s prednjim ili električnim pogonom na sve kotače (E-Four). Performanse su usmjerene na udobnost i linearnu isporuku snage, a vozilo koristi CVT automatski mjenjač, poznat po glatkom prijenosu. Pogonski sklop temelji se na provjerenoj Toyota/Lexus hibridnoj tehnologiji pete generacije, s naglaskom na nisku potrošnju i tihu vožnju, u skladu s luksuznim karakterom modela.

Za sada nema informacija o cijenama u Hrvatskoj, a prve isporuke mogu se očekivati krajem ljeta. Na njemačkom tržištu ovaj automobil, ovisno o varijanti, košta od oko 130.000 do oko 180.000 eura, čime je zapravo najskuplji Lexus, u top izvedbi skuplji čak i od modela LS.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
11. srpanj 2025 14:19